Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi parempi KOS vai NKL

Vierailija
23.11.2005 |

Eli pitäisi tehdä valintaa... Perhehuoneen haluaisimme. Kertokaa kokemuksia!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

" paremmin" apua saatavilla nklssa.

Itse halusin mennä synnyttämään kättärille, mutta kun soitin supistusten alettua, oli sairaala kuulemma täynnä ja käskettiin vain odottaa tai soittaa nklaan, jos pahalta tuntuu. Soitin nklaan ja onneksi he sanoivat, että lähde vain tulemaan heti, koska poika meinasi syntyä lopulta autoon ja juuri ja juuri ehdittiin sairaalaan. Pojalla vielä hengitysvaikeutta eli joutui suoraan teholle, joka on nklssa ihan lähellä. Olen ollut tosi kiitollinen, että lopulta mentiin nklaan, koska poika pääsi heti Lastenklinikan teholle, sai hyvää hoitoa ja tervehtyi nopeasti. Kuulin, että jokin aika sen jälkeen toinen lapsi oli kuollut, kun oli yritetty nopeasti viedä kättäriltä lastenklinikan teholle ... :( Eihän tietenkään tiedä, olisiko selvinnyt välttämättä, vaikka äiti olisi synnyttänyt nklssa, mutta itse valitsisin EHDOTTOMASTI nkln!!!!!

Vierailija
2/5 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

stenklinikka - never again!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se olisi tossa vieressä ihan, ja valmius kaikkia yllättaviä tilanteita ajatellen on tietysti plussaa. Mutta jos siellä on kauhean " kylmä" ilmapiiri ja töykeä henkilökunta, niin kestääkö sitä tämmöinen herkkis, ja varsinkaan siinä tilassa?

Vierailija
4/5 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä esikoiseni synnytin 9/04 ja nyt vuoden vaihteessa taas sinne menossa :)

Vierailija
5/5 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eiköhän kunkin kokemukset siitä, mikä sairaala on paras paikka synnyttää, riipu pitkälti siitä, millaista hlökuntaa on sattunut omalle kohdalle. Minä olen sekä syntynyt :) että synnyttänyt kerran NKL:lla ja en voi kuin kehua paikkaa: todella empaattista, asiansa osaavaa ja ihanaa henkilökuntaa, joka todella otti huomioon äidin tunteet (vauva joutui suoraan synnytyssalista valvontaosastolle). Myös lapsivuodeosastolla opastus ja tuki oli erinomaista.

Hyvä ystäväni synnytti Kättärillä ja hänen kohdalleen osui todella tylyjä kätilöitä ja hoitajia ja esim. saamaamme imetysopastusta vertaillessamme tulimme siihen tulokseen, että minä olin saanut NKL:lla paljon parempaa ohjausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan