Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, mulla ei ole autoa ja olen yh

Vierailija
20.06.2012 |

Puhalluttaako ne jos vien bussilla lapsen lääkäriin?

Siis vai onko se tuo taksi jos taksilla vie niin puhallutetaan. On kyllä sairas meininki.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. autoton

Vierailija
2/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vai onko se tuo taksi jos taksilla vie niin puhallutetaan. On kyllä sairas meininki.

ole mikään pakko puhaltaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikään pakko puhaltaa...

Mutta jollet puhalla, joudut verikokeisiin.

Vierailija
4/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jokusen kerran karauttanut taksilla päivystykseen (ei ole korttia) eikä koskaan ole puhallutettu.

Ei kait niihin verikokeisiinkaan voi pakottaa. Vai meinaatteko että ne sairaalassa kieltäytyy päästämästä kotiin jos ei suostu...?

Vierailija
5/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry, sekotin. en mä usko, että puhalluttavat jos viet lapsen lääkäriin. Tärkeintähän on saada sille lapselle apua, eikä pelätä puhallutuksia.

Mt joo, jos auton ratista jäät kiinni epäiltynä rattijuoppomuksesta, niin jos et suostu puhaltamaan niin joudut verikokeisiin. En ajatellut asiaa loppuun asti.

Vierailija
6/6 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vainoharhaista. Olen vienyt parin viinilasillisenkin jälkeen lapsen taksilla päivystykseen, eikä kukaan puuttunut asiaan. Menin synnyttämäänkin taksilla. Samoin kuin ajamani kolarin jälkeen taksilla sairaalaan.

Yleensä päivystyksessä on talo täys väkeä ja liian vähän henkilökuntaa, joten ei todellakaan puhalluteta tai epäillä, jos tulee taksilla. Tai tulee taksilla parin viinilasillisenkin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä