Meillä ei ole koskaan ketään ajokunnossa kun olen yh eikä mulla ole ajokorttia.
Kommentit (21)
Onko joku ihan tosissaan sitä mieltä, että autolla ajo on ainoa oikea syy olla juomatta?
Taksit on keksitty, jos tulee kiire jonnekin. Humalainen ei välttämättä osaa arvioida tilannetta, milloin on todellinen hätä. Ja mikä pahinta, lapsi itse tuntee olonsa turvattomaksi, vaikka vaaratilanteita ei tulisikaan.
sillä erotuksella tosin, että mulla on ajokortti ja jos otan, niin harvoin otan vain pari lasia viiniä kuudessa tunnissa...
Mutta eipä ole kukaan ls-ilmoa tehnyt, vaikka olis pitänyt, monet kerrat...
Olethan sinä ajokuntoinen, mutta sinulla ei ole ajolupaa. Kyllä kakaratkin osaa autolla ajaa, mutta he eivät saa tehdä sitä laillisesti maantiellä.
Nyt meni AP:lla puurot ja vellit sekaisin. Sori
pian starttaan Bemarini oten kannattaa varoa, minä en väistä :)
kun kyse on kyvystä hoitaa lasta. Mittarina nyt vain toimii hyvin tuo ajokunnon määritelmä: jos olet kykenenvä rattiin, olet sitä myös lasta hoitamaan. Tulisikohan "ajokuntoinen" siitä tähän yhteyteen, mitäpä luulet...siitä huolimatta onko sinulla ajolupaa vai ei?
Eli taksilla on aina kiireelliset lääkärit käyty. Kyllä kullakin pisti silmään, että onko meitä tämän vuoksi jotenkin erityisesti tarkkailtu. Me käydään vuorotellen ulkona, eli kotona on kyllä aina vesiselvä vanhempi.
Ja siksi ei saisi seuloa humalaisista vanhemmista niitä, joilla on ongelmia?
Tuli selväksi. Voit lopettaa martyyrin leikkimisen.
Ja siksi ei saisi seuloa humalaisista vanhemmista niitä, joilla on ongelmia?
Tuli selväksi. Voit lopettaa martyyrin leikkimisen.
tällaisissa tapauksissa toimitaan lastensuojelullisesti?
JANKUTIJANKUTI
TEHDÄÄN UUSI ALOITUS KUN MUUTEN EI KUKAAN ENÄÄ JAKSA VASTATA
JA TAAS
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
Älä ota enempää. Alkaa juttusi olla kuin rikkinäisen gramofonin vinkunaa. Saman toistoa
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
JANKUTIJANKUTI
TEHDÄÄN UUSI ALOITUS KUN MUUTEN EI KUKAAN ENÄÄ JAKSA VASTATA
JA TAAS
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
Älä ota enempää. Alkaa juttusi olla kuin rikkinäisen gramofonin vinkunaa. Saman toistoa
JANKUTIJANKUTIJANKUTI
Ottaako pattiin kun itse et enää voi ryypätä?
itse avasin juuri piccolopullon skumppaa - promillemäärät eivät varmasti ylity, mutta auton rattiin en koskaan lähde, jos olen juonut yhdenkin annoksen viiniä.
Olen yh ja kärräisin lapset siis päivystykseen taksilla jos jotain sattuisi.
Paha minä.
Ja saatanpa joskus viikonloppuna ottaa ruuan kanssa annoksen viiniä (á 12cl) ja ihan lasten ollessa kotona. Ja lasten mentyä nukkumaan kaadan siitä punkkupullosta vielä toisenkin annoksen, jos oikein villiksi ryhdyn niin kolmanne eli yhteensä 36cl 12% viiniä - voin kertoa ettei tuo vaikuta, koska annokset nautitaan hyvin monen tunnin kuluessa.
Mutta hyi minua, vastuuton yh.
itse avasin juuri piccolopullon skumppaa - promillemäärät eivät varmasti ylity, mutta auton rattiin en koskaan lähde, jos olen juonut yhdenkin annoksen viiniä. Olen yh ja kärräisin lapset siis päivystykseen taksilla jos jotain sattuisi. Paha minä. Ja saatanpa joskus viikonloppuna ottaa ruuan kanssa annoksen viiniä (á 12cl) ja ihan lasten ollessa kotona. Ja lasten mentyä nukkumaan kaadan siitä punkkupullosta vielä toisenkin annoksen, jos oikein villiksi ryhdyn niin kolmanne eli yhteensä 36cl 12% viiniä - voin kertoa ettei tuo vaikuta, koska annokset nautitaan hyvin monen tunnin kuluessa. Mutta hyi minua, vastuuton yh.
provosoidu. Mua niin vituttaa, mua vituttaa tänään niin vitusti. ap
itse avasin juuri piccolopullon skumppaa - promillemäärät eivät varmasti ylity, mutta auton rattiin en koskaan lähde, jos olen juonut yhdenkin annoksen viiniä. Olen yh ja kärräisin lapset siis päivystykseen taksilla jos jotain sattuisi. Paha minä. Ja saatanpa joskus viikonloppuna ottaa ruuan kanssa annoksen viiniä (á 12cl) ja ihan lasten ollessa kotona. Ja lasten mentyä nukkumaan kaadan siitä punkkupullosta vielä toisenkin annoksen, jos oikein villiksi ryhdyn niin kolmanne eli yhteensä 36cl 12% viiniä - voin kertoa ettei tuo vaikuta, koska annokset nautitaan hyvin monen tunnin kuluessa. Mutta hyi minua, vastuuton yh.
eivät ole marttyyriviestiä, vaan enemmän sarkastisia, mitä ymmärrän ihan hyvin.
Saatais helpottaa jos kertoisit mikä todellinen ongelmasi on? Olet niin kiusallisen katkera.
eivät ole marttyyriviestiä, vaan enemmän sarkastisia, mitä ymmärrän ihan hyvin.
tai sitten ikää ei ole vielä riittävästi niiden käsittelemiseen. Minäkään en nähnyt viestissä mitään "marttyyrimaista". Käsitteet on ap:lla pahasti hukassa.
eivät ole marttyyriviestiä, vaan enemmän sarkastisia, mitä ymmärrän ihan hyvin.tai sitten ikää ei ole vielä riittävästi niiden käsittelemiseen. Minäkään en nähnyt viestissä mitään "marttyyrimaista". Käsitteet on ap:lla pahasti hukassa.
:)
Ja siksi ei saisi seuloa humalaisista vanhemmista niitä, joilla on ongelmia? Tuli selväksi. Voit lopettaa martyyrin leikkimisen.
eikä kukaan viranomainen ole niskassa vahtimassa, ryypiskelenkö vai en ! *kippis mammat*..;))buahhahhaaa !