Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä apua ajattelette perheenisien tarvitsevan?

Vierailija
19.06.2012 |

Jos siis ajatellaan perhesurmien estämistä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- helpompaa ja suorempaa hoitoonpääsyä alkoholiongelmissa, mielenterveysongelmissa jne.

- vertaistukea, miesystäviä jotka samassa tilanteessa.

- Vanhemman sukupolven mallia ja tukea siitä miten olla mies, ottaa vastuuta.

Vierailija
2/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- helpompaa ja suorempaa hoitoonpääsyä alkoholiongelmissa, mielenterveysongelmissa jne.

Eikö nuo nyt ole ihmisillä ihan omasta takaa. Läheisiä, vanhempia jne. Ai niin, mä ihan unohdin että nykymammoja ja heidän perheitään eivät omat tai appivanhemmat saa tulla neuvomaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka taas sanottiin, että ei ollut ongelmia parisuhteessa, niin uskallan vaittää että tasapainoisessa suhteessa oleva ei tee tuollaista.

Voi olla, että puolisoiden odotukset eivät oikein kohtaa. Molemmat kokevat ehkä olevansa marttyyreita ja sitten ollaankin umpikujassa kun kunpikaan ei saa arvostusta.

Vierailija
4/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka taas sanottiin, että ei ollut ongelmia parisuhteessa, niin uskallan vaittää että tasapainoisessa suhteessa oleva ei tee tuollaista.

Voi olla, että puolisoiden odotukset eivät oikein kohtaa. Molemmat kokevat ehkä olevansa marttyyreita ja sitten ollaankin umpikujassa kun kunpikaan ei saa arvostusta.

koska jokainen tahtoo elää omaa elämäänsä omilla ehdoillaan. Nih!

Vierailija
5/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

freesiä pillua, vaimon kulahtaneen toosan vastapainoks

viinanhuuruisia viikonloppuja kavereiden kaa mökillä

lomaa akasta ja kakaroista aina halutessaan

Tosinsanoen isit kaipaa poikamieselämää, viinaa, naisia ja kaveriporukalla hauskanpitoa.

Vierailija
6/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo nyt ole ihmisillä ihan omasta takaa. Läheisiä, vanhempia jne. Ai niin, mä ihan unohdin että nykymammoja ja heidän perheitään eivät omat tai appivanhemmat saa tulla neuvomaan....

todellakin olisi hyvä jos yhteiskunta tuollaisen järjestäisi. Tuo alkoholi- ja mielenterveysongelmien alhainen hoitoonpääsykynnys muuten auttaisi kaikkia, ei vain noita isiä, ja uskoisin sen tulevan yhteiskunnalle pirun edulliseksi sen kaupan. Kuinka paljon vähemmän maksaa masennuksesta työkuntoiseksi parantunut ihminen kuin masennuksen kroonistuttua loppuikänsä sairaseläkkeellä oleva ihminen?

Ja miesten yhteisöllisyys: olisi toki hyvä jos keskustelukavereita löytyy ystäväpiiristä. Mutta tuskinpa paljon maksaisi järjestää jotain isä-lapsikerhoja ja neuvolassa isien keskustelupiirejä tms. Nappikauppaa.

Meillä muuten esim. oltaisiin onnesta soikeina jos isovanhemmat "neuvoisivat" ja auttaisivat enemmän, valitettavasti he asuvat 500km päässä.

Vierailija
7/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinsanoen isit kaipaa poikamieselämää, viinaa, naisia ja kaveriporukalla hauskanpitoa.

Vierailija
8/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten siinä mielessä vahan suppea näkemys. Mieskin pelkäsi ja myi aseen pois. Taustalla todellakin lapsuuden kiintymyssuhdeongelmia.

Pariterapia on vähän auttanut. Katsotaan miten käy.

t.5

Vierailija
9/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta selkäranka kasvais näille pullamössöille. Talvisota opettais.

Ihan uuden terveemmän miesroolin, jossa MIES on perheen suojelija eikä sen luuseri-valittaja-minäminänarsisti-surmaaja.

Vierailija
10/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erota itseään muista?

Vierailija
11/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttää kaikesta muita, hyvin vaikeaa ottaa vastuuta mistään. Valehtelee, monessa asiassa epärehellinen.

Syyttää minua jostain mitä minä en tee vaan nimenomaan mitä hän itse tekee. Ihan uskomattoman epäreilu joskus. Lyö ihan ällikällä ajoittain.

"Hauskin" esimerkki tällä viikolla oli kun olin siivonnut koko ison talon ikkunoita myöten jahän korjasi illalla imurin letkun. Raivosi ja kirosi kun hän saa AINA tehdä kaiken ja minä vaan istun perseelläni.

Muutaman tunnin kuluttua leperteli ja oli kun mitään ei olisi tapahtunut. Jos muistutan edellisestä, olen riidanhaastaja.

Välillä taas ihan hauska ja mukava. En tiedä onko pahemman luokan narsisti vai onko toivoa. Otamme tästä juuri selvää...

t.5

Vierailija
13/13 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on liikaa väkeä avohoidossa. Laitokset takaisin ja sinne 6-12 kk ajaksi miettimään elämäänsä. Ehkä sitten osaisi arvostaa vaimoa ja lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän