Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain Cytotecit kotiin jälkityhjennystä varten, en muistanut kysyä syödäänkö ne

Vierailija
19.06.2012 |

vai annetaanko liueta kielen alla, vai laitetaanko emättimeen?



Varsinaisesta tyhjennyksestä on 2 viikkoa ja pieni määrä raskausmateriaalia jäänyt kohtuun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi lukea ´pakkauksessa ja reseptissä.

Vierailija
2/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös katsoa lääkeselosteen netistä. Olen myös tehnyt cytotecilla kotona tyhjennyksen, laitoin lääkkeen emättimeen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 2 tablettia, laitanko ne yhtä aikaa kuten varsinaisessa tyhjennyksessäkin (siinä laitettiin 2 kolmen tunnin välein)?



ap

Vierailija
4/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne sairaalaan, kukaan ei voi täällä tietää mitä sun lääkäris on suunnitellu.

Sen tiedän että emättimee laitetaan kai vaan pulikas tai neljäsosatabletti. Ja se pitää olla ammattilaisen laittama että menee kohdunsuulle, eikä vaan sinnepäin

Vierailija
5/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niitä nyt kotiin annettaisi muuten.



Seuraavassa ap sinulle yhden sairaanhoitopiirin potilasohje tyhjennykseen:



http://www.salpanet.fi/Public/download.aspx?ID=4102&GUID=%7B3DD2C42E-BD…

Vierailija
6/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käynnistetty synnytys cytotecilla ja kivut oli aivan kamalat.

Vierailija
8/9 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan sekä emättimeen että suun kautta, mutta eri annoksilla! Jos otat tabut väärällä tavalla, voit saada ihan liian suuren annoksen ja hirveät supistuskivut.


Tosiaan varsinainen tyhjennys tehtiin kaksi viikkoa sitten laittamalla kaksi tablettia kerrallaan emättimeen kolmen tunnin välein. Ekat eivät vielä aiheuttaneet sietämättömiä kipuja (tokat kyllä), joten uskalsin laittaa.

Nyt on viitisen tuntia kulunut ja eipä ole tullut kohdusta mitään ulos.. :/ Kaipa sinne päivystykseen pitää huomenissa taas soitella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitetaan sekä emättimeen että suun kautta, mutta eri annoksilla! Jos otat tabut väärällä tavalla, voit saada ihan liian suuren annoksen ja hirveät supistuskivut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän