Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sanoo "iso" lihavasta ihmisestä

Vierailija
19.06.2012 |

Että mua hävettää, kun lapseni sanoo kaupassa lihavista ihmisistä, että "iso".

Hän on oppinut puhumaan, on siis alle 2v.

Mutta totuus se kuullaan lasten suusta että minkä minä sille voin sitten. : )

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt jankutus perille...

Vierailija
2/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa aloittaa torumisella ja sillä että kertoo, että ihmisiä on erilaisia ja eri muotoisia.

Ei ollut kauhean kiva kun lapsi 2v huusi ravintolassa "tolla on iso maha" kun kävelin ohi. Vaikka olenkin lihava ei mielestäni ole kohteliasta huudella ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on mennyt jankutus perille...

en minä ole koskaan sanonut ihmisestä että iso. On esim iso auto, kukka, lamppu tms.

Vierailija
4/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa aloittaa torumisella ja sillä että kertoo, että ihmisiä on erilaisia ja eri muotoisia.

Ei ollut kauhean kiva kun lapsi 2v huusi ravintolassa "tolla on iso maha" kun kävelin ohi. Vaikka olenkin lihava ei mielestäni ole kohteliasta huudella ravintolassa.

On lapsi sanonut jotain vst. Mäpä sanoin jotain tosi rumasti takisin, tyyliin itse olet ruma kuin rupikonna ja lapsi alkoi itkemään. Äiti tuli kiukkusena kysymään mitä on tapahtunut ja kysyi vielä olenko lyönyt ??? Vastasin meinasin huitasta kun lapsesi alkoi arvostelee mun ulkonäköäni, mutta en sitten kerennyt. Hyvä kun tulit, vie toi rääkyvä pentu pois mun luota.

Tspahtumasta on yli 10 v aikaa, jos aiheutin jollekin traumoja, sorry.

Vierailija
5/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen olet, kun lapsesi puhuu sun suulla, mitä itse et kehtaisi...

Vierailija
6/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso tai pieni, mitä väliä? Eihän iso ole mikään ruma sana.

Vierailija
7/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on iso, hän tietää sen myös ihan itse. Olisi aivan eri asia jos lapsesi huutelisi läskiä tai lihavaa. On olemassa isoja ja pieniä ihmisiä eikä ne minusta ole pahoja sanoja. Lasta voi opettaa ettei ihmisten ulkonäköä saa kommentoida mutta ei se noin pienen kans ole helppoa. Mulla on itellä 2v lapsi.

Vierailija
8/8 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku taapero sanoisi minusta iso. Niinhän minä olenkin. Mieluummin kuuntelen isoa kuin läskiksi sanomista.

Taaperoni pahoitti jonkun äitylin mielen kun sanoi poikaansa tytöksi. Alkoi siinä selitellä, että kyllä tää poika on, mut sillä nyt vaan on vähän pidempi tukka. Joo, no taaperoni nyt vaan sanoi siinävaiheessa kaikkia lapsia tytöiksi, kun sen sanan oli just oppinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme