Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko sinun miehesi tappaa perheensä?

Vierailija
19.06.2012 |

Siis jos oikein mietitään ja leikitellään ajatuksella. Onko miehelläsi ollut ohimeneviä synkkiä hetkiä tai muuten ihan vaikka vaan pientäkin outoa käytöstä?

Mä en oikeasti osaa sanoa omasta miehestäni. Mieheni on yk-sotilas (entinen) ja siellä nähnyt ja kuullut kaikkea kamalaa ja joutunut ampumaan ihmisiä.

Mitä jos noi asiat nousee joskus kummittelemaan ja mieheni sekoaa?

Meillä on rahahuolia, mutta mieheni ei tunnu niistä piittaavan läheskään yhtä paljon kuin minä.

Mieheni on mustasukkainen, mutta ei mitenkään sairaalloisen. En tiedä olisko siitä tappamaan lapsia, minut ehkä...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näitä uutisia ollaan ihmetelty ja kauhisteltu, että jos nyt pimahdat ja aiot tappaa perheesi, niin muista aloittaa itsestäsi ja sitten vasta muut. Sinä olet tärkein, joten ensimmäinen kuti omaan kalloon, sen jälkeen järjestyksellä ei ole väliä.

En sanonut tätä edes leikilläni, vaan jos se psykoosi iskee päälle, niin nousisiko tämä sanomani ensiksi hänen mieleensä? No toivottavasti ei jouduta siitä ottamaan ikinä selvää...

AP

Vierailija
22/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet tappaa, jotka on aivopesty uskomaan feministejä siitä minkälainen miehen pitäisi olla.

Toinen vaihtoehto on, että he ovat saaneet sellaisen vaimon, joka osaa hyvin väännellä ja käännellä mustankin valkoiseksi saadakseen kaiken haluamansa; yleensä taidokkaasti miehelleen perustellen, että kaikki oman käytöksenkin ongelmat johtuvat miehestä. Puhumattakaan miehen käytöksen ongelmista, jotka tietysti johtuvat miehestä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muuttuisi täysin eri ihmiseksi mikä on nyt.

Vierailija
24/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on erosta päästään sekaisin. Hänellä on mielenterveysongelmia sekä alko-ongelma. Mustasukkainenkin on.Myöntänyt viranomaisten läsnä ollessa ymmärtävänsä perheensä surmaavia miehiä.

Olen joka kerta lasten ollessa isän luona kauhuissani, saanko lapset takaisin?

Avatessani oven ovikellon soidessa, pelkään katsonko aseenpiippuun.

Lapset nyt heinäkuussa menossa viikoksi isälleen ja olen jo nyt hermo heikossa kunnossa pelosta.

En tiedä, mihin tämä pelko pitäisi kanavoida? Mihin pitäisi ottaa yhteyttä? Ylipäätään, mitä pitäisi tehdä?

Vierailija
25/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä ehkä jossain tilanteessa, mutta ei lapsia, eikä minua.

Vierailija
26/26 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas nyt viisaammat, miten pysymme hengissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi