Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miestä, ov

Vierailija
19.06.2012 |

Toissailtana koitin kysellä mikä on kun on ollut todella hiljainen ja hirveän etäinen. Ei tää sitten muuta kuin hermostui kyselyyni ja alkoi matkimaan sanojani. Ei siitä tullut yhtään mitään, paitsi mulle jäi todella paha maku suuhun. Oikein sillä lailla nälvi mulle.

En haluaisi alentua samaan mutta alkaa pikkuhiljaa olemaan mitta täysi.

Hyviä neuvoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on samanlainen. Ei auta muu kuin antaa olla ja aikaa. Kyseleminen ei johda mihinkään, korkeintaan riitaan, ainakin meillä. Kyllä se ehkä joskus avautuu.

Mulle vaan sano yks päivä että eipä mulla ollut sen kummepaa kuin että halusin vaan rauhassa olla ja ei jaksanut jutella. En vaan aina ymmärrä että miksi se ei voi tuota sanoa silloin, kun kyselen. Enkä tiedä että oliko sen taustalla jotain, kun halusi olla rauhassa. Olin juuri sitä ennen jutellut jotain siitä kun melkein oltiin erottu, mutta kuitenkin kaikki muuttui hyväksi ja että onpa hyvä että ei erottu, kun olen nyt paljon onnellisempi.. En tiedä aiheuttiko tämän sanominen, sen mietteisiin jotain vaiko ei.. Jää arvoitukseski..

Vierailija
2/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoa... itsekin tilanteessa missä ei pysty miehelle puhumaan kun kaikki keskustelu kääntyy riidaksi ja mies lopulta huutaa mulle... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettineet että miehenne voi tulkita teidän keskustelun nalkutukseski. Luin kerran sellaisen kirjan, jossa juuri kerrotiin näistä että miehen ja naisen välisistä riidoista. Siinä juuri sitä että mies aika helposti tulkitsee naisen puheen nalkutukseski, vaikkei nainen omasta mielestään nalkuta.

Olen itse kertonut miehelleni mitä kirjassa luki, niin mies ei enää ala huutamaan minulle ja itsekkin ymmärrän paremmin jättämään miehen rauhaan. Vaikka en vieläkään omaa puhettani tulkitse nalkuttamiseksi, mutta sitä se sitten varmaan on.

Terv. 2

Vierailija
4/4 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama miten mies asian tulkitsee, mutta jos ei pysty puhumaan asioista niin ollaan sitten puhumatta... ei mua haittaa olenkaan :) en vaan enää jaksa puhua mistään... katotaan missä vaiheessa mies alkaa ihmetellä asia...

t. 3nen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä