Mustat lesket-näyttelijä Wanda Dubiel, 39, vanhan näköinen(?)
Onko teidän mielestänne kyseinen näyttelijä ikäisekseen kasvoiltaan vanhan, nuoren vai ikäisensä näköinen?
Itse olen tässä viime aikoina lähipiirin tuon ikäisiä naisia katsellessani yhä enemmän ihmetellyt, kuinka nuorelta suurin osa näyttää (itse olen vähän päälle 30, jos se jotain vaikuttaa...), siis mielestäni suuri osa vähän alle nelikymppisistä näyttää ihan samalta kasvoistaan kuin minäkin.
Lähinnä olen kuvitellut 39-vuotiaan kasvot ja ryppyjen määrän tuollaiseksi kuin tuolla näyttelijällä, mutta nyt aloin miettiä, että kun näen vaan enemmän ja enemmän nuoren näköisiä tuon ikäisiä, että onko ko. näyttelijä sittenkin vaan "poikkeuksellisen" vanhan näköinen ikäisekseen? Ja täten, onko minulla itselläni käsitys n. 40-vuotiaista (ja hieman alle) vanhemman näköisinä, kuin keskimäärin ovatkaan?
Eli mitäs sanotte, näyttääkö Wanda ikäiseltään, nuoremmalta vai vanhemmalta/ näyttääkö 39-vuotias keskimäärin tuolta kuin Wanda näyttää?
Ja huom, ko. näyttelijä on siis mielestäni kuitenkin upean näköinen, sitä en moiti, jos joku luuli :)
Kommentit (36)
Tämä nainen oli ehdottomasti Mustien Leskien paras näyttelijä :)
Hänellä on itsevarma, aikuisen naisen olemus. Siksi moni tyttönen kuvittelee häntä paljon vanhemmaksi.
Siviilissä näyttää ihan ikäiseltään, kuva alle 2 kk vanha:
http://www.radioaalto.fi/#!/muu/Wanda%20Dubiel
Tosiaan stailattu rooleihinsa ikäistään vanhemman näköiseksi =)
No, jos vertaan esim. työpaikkani ihmisiin, niin olisin olettanut hänen olevan lähellä viittäkymmentä, en missään tapauksessa alle nelikymppinen.
Mua jotenkin aina vaan ärsyttää enemmän tämä kohkaus, kuinka naisten pitäisi olla itseään nuoremman näköisiä joka helvetin iässä. Kannattaa olla ylpeä kulloisestakin iästään eikä elää ulkoisten paineiden mukaisesti.
Saman ikäinen olen kuin wanda. Töissä käytän jakkupukua usein ja silti kutsutaan tytöksi.
En tiedä onko hän nyt niin naisellinen vs tyttömäinen tai mitä se naisellisuus merkitsee itse kullekin? Mun mielestä wanda on kovan oloinen, jotenkin kilometrit ja eletty elämä näkyy naamassa. Mun mielestä naisellisuus on jotain muuta kuin hyvin lyhyet hiukset ja butch tyyli. Olisin voinut vannoa että hän on lesbo. Kun on niin kovan näköinen.
Ei mikään klassinen kaunotar, mutta silti jotenkin todella femme fatale. Näyttää ihan ikäiseltään.
Mä oon itse 39 ja kyllä mä suunnilleen yhtä ryppyinen olen kuin Wandakin. Enkä myös ole tyttömäisen tyylinen vaan sellainen virkanaistyylinen jakkupukutäti. Ei minulla ole mitään halua näyttää nuoremmalta tai nuorekkaalta.
komea nainen ja ehkä se sitten antaakin vanhentavan vaikutelmaan.. siis ettei ole perinteisen kaunis tai söpö
Raskaat silmäluomet vanhentaa, samoin lyhyet hiukset ja kovat piirteet.
Wanda on tosi kaunis ja seksikäs nainen!!
Kyllä kelpaisi!!
Hän täyttää tänä vuonna 50v ja ihan hyvän näköinen.
Ihan ikäisensä näköinen on. Kiva, ettei ole mennyt typerään kauneusleikkaus/botox/täyteainetrendiin, vaan vanhenee luomusti. Iso ylöspeukutus hänelle!
Eikö hän ole lähinnä stailattu rooleihin vähän vanhemman näköiseksi tarkoituksella?