Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskaltaisitko lähteä risteilyllle Titanic II:lla ???
19.06.2012 |
Kommentit (4)
Ensinnäkin yksi syy alkuperäisen version uppoamiseen oli käytetyn teräksen huono laatu. Toisekseen nykyiset tutka- yms.-järjestelmät ovat huomattavasti paremmat kuin ennen. Näin ollen vaikka jäävuoreen törmäyksen mahdollisuus on erittäin pieni :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Titanicin muistoristeily on jo tehty:
Mutta ei Titanic II:lla !
Alue: Aihe vapaa
uskaltaisin, miksen? Meinaakko että sekin törmäis jäävuoreen?? =D