Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sinulle koskaan tullut palstalla oloa, että Jes, sain lyötyä niille luun kurkkuun!

Vierailija
18.06.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille tyypeille, jotka mua palstalla eniten ärsyttävät ei voi lyödä luuta kurkkuun, koska vaikka kuinka osoittaisi niiden olevan väärässä, ne jankkaa silti samaa.

Lähinnä olen palstaillessa menettänyt uskoni demokratiaan.

Vierailija
2/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut asiaa noin. Olen vain kuvitellut olevani ketjuntappaja.

Vastailen aniharvoin, koska siihen loppu mielenkiintoinen aihe..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole tarvetta "lyödä luuta" kurkkuun kenellekään. Kaivautuisin hiekkaan, jos huomaisin yrittäväni päteä jossain netin keskustelupalstalla.

Vierailija
4/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin paljon ihmisiä, jotka eivät muuta koskaan mielipidetään kerran jotain päätettyään.

Ihminen on tyhmä. Logiikkaa ja ajattelukykyä ei harrassteta.

Vierailija
5/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska saan aina viimeisen sanan!

Vierailija
6/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska saan aina viimeisen sanan!

että mielipiteesi on niin ääliömäinen, että kukaan ei viitsi vastata sinulle enää.

Vierailija
7/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin halutessani luun kurkkuun ketjun tappelupukareille (usein kummallekin osapuolelle). En kuitenkaan yleensä tee sitä. Elämäntehtäväni haluan olevan jokin muu kuin kanssaihmisten nöyryyttäminen.

Vierailija
8/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin halutessani luun kurkkuun ketjun tappelupukareille (usein kummallekin osapuolelle). En kuitenkaan yleensä tee sitä. Elämäntehtäväni haluan olevan jokin muu kuin kanssaihmisten nöyryyttäminen.

Vierailija
9/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niin voi toki mielessään kuvitella jos haluaa.

Vierailija
10/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korjaan jotain tietämätöntä ihmistä jossain asiassa, toivon lähinnä, että hän kykenee omaksumaan oikean tiedon.

Mielipideasiat taas ovat sellaisia, joissa yritän antaa toiselle tai muille tilaa omaan tulkintaan asiassa, vaikka se olisikin erilainen näkemys kuin omani. Jos kuitenkaan henkilö ei tähän kykene, voin aloittaa rökittämisen. Usein kuitenkaan tällaiset vänkkäykset eivät johda muuhun kuin juupas-eipäs -tasoisiin vänkkäyksiin eikä tuo aloituksessa kuvailtu skenaario ole niissäkään mahdollinen.

Vierailija
11/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän oman keskusteluhistoriani ja ne harvat kerrat, kun olen sen virheen tehnyt että vaihdan vaihdetta isommalle. Seuraukset eivät ole kivoja kenenkään näkökulmasta. Luita menee kurkkuihin kyllä, mutta sen jälkeen ei enää kellään ole mukavaa, vaan ns. bileet päättyvät siihen.

t. 8, norsu posliinikaupassa

Vierailija
12/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitin asiasta, johon joku sankari copypastesi jonkin wikipediavastauksen. Ei se silloin tosin yhtään voitolta tuntunut, eikä tunnu vieläkään.

Vierailija
13/13 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyörinyt täällä 12v enkä muista kertaakaan moista tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme