Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologinen vyöhyketerapia

Vierailija
18.06.2012 |

Kokemuksia?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hopsista heijaa ;)

Vierailija
2/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene mieluummin oikealle psykoterapeutille avautumaan. Kaverini kävi tällaisella psykologisella vyöhyketerapeutilla. piti riisua melkein alasti ja kokemus nosti aika rajuja tunteita esiin. Ei kuulostanut minusta oikein ammattimaiselta, pikemminkin henkiseltä väkivallalta tai puoskaroinnilta. Ota nyt selvää ainakin, mikä koulutus ko. terapeutilla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monentasoista varmasti on terapeuttia kuin terapeuttia.

Just tuota tunteiden esiintuloa pelkään. Lapsuudessa koin aikamoisia juttuja (en onneksi ole hyväksikäytetty, mutta muuten olen aika lyttyyn lyöty lapsuudessa). Nyt nämä lapsuuden asiat ovat nousseet pintaan ja olisi ehkä viisasta jollainlailla käsitellä nämä.

Psykologista vyöhyketerapiaa kun kuitenkin kehutaan tehokkaammaksi kuin tavallinen.

Vierailija
4/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monentasoista varmasti on terapeuttia kuin terapeuttia.

Just tuota tunteiden esiintuloa pelkään. Lapsuudessa koin aikamoisia juttuja (en onneksi ole hyväksikäytetty, mutta muuten olen aika lyttyyn lyöty lapsuudessa). Nyt nämä lapsuuden asiat ovat nousseet pintaan ja olisi ehkä viisasta jollainlailla käsitellä nämä.

Psykologista vyöhyketerapiaa kun kuitenkin kehutaan tehokkaammaksi kuin tavallinen.

Vierailija
5/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet työikäinen ja lääkäri toteaa sinun tarvitsevan terapiaa saat kelakorvauksen, jolloin hinta menee aika samoihin kuin vyöhyketerapialla. En itse menisi minkään puoskarin pakeille kun on kysymyksessä noinkin herkät psyyken asiat. Tarvitaan koulutettu ihminen ottamaan vastaan vaikeat tunteet ja reaktiot, ja jonkinlainen takuu siitä että terapeutti on todella pätevä siihen mihin kertoo olevansa. Mihin valitat, jos vyöhyketerapiasta koituu sinulle enemmän tuskaa kuin hyötyä?

Vierailija
6/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä asiat etenevät juuri sitä tahtia mihin itse olet valmis, koska ohjaat itse "paranemistasi". Tämän vuoksi jotkut saavat täydellisen avun jo muutaman hoitokerran jälkeen, toisilla voi kestää vuosia. Asiat korjaantuvat myös huomaamattasi, kaikkia ei välttämättä tarvitsekaan erityisesti käsitellä, huomaat vain että olosi on parempi ja menneisyys tuntuu kevyemmältä, pystyt antamaan anteeksi muille ja itsellesi. Voi käydä myös niin, että käsittelet asioita yöllä unissasi ja huomaat aamulla olosi parantuneen.

Hoidon tarkoitus on, että tulet omaksi itseksesi ja voit elää elämääsi vapaana kuten on tarkoitettu. Eilistä ei tarvitse kantaa mukanaan, voit aloittaa uuden elämän juuri nyt. Luot itse oman tulevaisuutesi ja kun olet oma itsesi ja tunnet itsesi olet vapaa.

Hyvä energiahoitaja osaa antaa sinulle myös helppoja "kotitehtäviä" joilla päästät irti menneisyydestäsi. Avaudu vastaanottamaan se apu joka on olemassa juuri sinua varten.

Kaikkea hyvää sinulle ap! terv. A

Vierailija
7/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ehkä puhut asiaa. Minulle on vain tullut lääkäreiden kanssa tunne, että sieltä ollaan helposti tunkemassa reseptiä väkisin kouraan. Masennuslääkkeitä kun en kuitenkaan halua. En koe, että olisin varsinaisesti masentunut. Olisi vain tarve päästä puhumaan ja pohtimaan monia syitä ja seurauksia.

Vierailija
8/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää sinulle ap! terv. A

Vierailija
9/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se "A" joka täällä joskus katsoi ja kertoi eräänlaisia ennustuksia? Jos olet niin voisitko mitenkään vastata mulle yhteen kysymykseen???

Ja anteeks muille kun näin sivusta huutelen...

Vierailija
10/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pelkkiä kuulopuheita siitä, että kaikki pakotetaan syömään masennuslääkkeitä. B-todistuksen voi kirjoittaa myös yksityislääkäri, jos pelkää terkkarilääkäriä. Moni psykoterapeutti on nimenomaan sen kannalla että lääkitys kannattaisi lopettaa terapian ollessa päällä. Toisaalta kun on todella vakavasti masentunut, ei kykene käymään edes terapiassa ellei lääkityksellä saada ihmistä jotenkin kasaan.

Mielenterveystoimisto on vielä matalamman kynnyksen paikka. Siellä pääsee keskustelemaan psykiatrisen sairaanhoitajan kanssa. Se ei ole terapiaa, mutta jos kaipaa vain keskustelua, niin voi auttaa paljonkin.

Vierailija
11/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en todellakaan ole ennustaja tai meedio tms. Teen työkseni energiahoitoa ja siinä yhteydessä aika usein saan näkyjä. Näin netin välityksellä on vaikeampi nähdä mitään, mutta voinhan yrittää. Mutta koska tämä ketju on ihan eria asiaa, niin vastaan tässä vain tähän yhteen kysymykseen. t. A

Vierailija
12/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pelkkiä kuulopuheita siitä, että kaikki pakotetaan syömään masennuslääkkeitä.

Luuloa minulla vain on. Siis kuulopuheita.

En ole ikinä ajatellut ennemmin, että menisin puhumaan lapsuudestani johonkin. Aina vain puhutaan masennunlääkityksistä, kuinka niitä syötetään ja syötetään. Nyt se vain on tullut niin pinnalle, että alan olemaan kypsä käsittelemään asiaa.

terveisin ap

Vierailija
13/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuota tunteiden esiintuloa pelkään.

Ei sitä pidä pelätä, se on juuri se asia mikä sut parantaa, eli se että KÄSITTELET kerranki etkä hautaa/pakene/unohda... rankkaa voi olla mutta ei mitään sellaista mitä et kestäisi! Olet tarpeksi vahva jo tähän koska halu selvittää asiat on noussut itsessäsi luonostaan. Rohkeutta & tsemppiä!

Vierailija
14/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku kuollut henkilö mua lähellä tai yrittääkö joku kuollut ottaa minuun jotenkin yhteyttä?

Tämä on tärkeää ja olen kiitolllinen jos voit A auttaa mua!!!

Vierailija
15/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että sanoit vastaavasi vain yhteen kysymykseen, mutta en koskaan ehdi niihin kysymyspinoihin, missä tietävät vastaavat. Jos haluat, niin voitko kertoa omistammeko kodin joku päivä. Meillä on kohta kuusi lasta ja asia ahdistaa ajoittain sekä miestä että minua. Kiitos, jos voit.

Vierailija
16/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tunteen, että sinua lähellä todellakin on kuollut henkilö. Hän on nainen, olisiko n. 60-70 v, vaalea. Hänen siirtymisestään toiselle tasolle ei ole kovin pitkä aika. Hän yrittää ottaa sinuun yhteyttä. Hän haluaa kertoa, että hänellä on kaikki hyvin ja hän on yhdessä rakkaittensa ja Marjan kanssa (en ole nimestä ihan varma, voi olla myös Maria tai Mari). Jotenkin tulee mieleen että kuulet kotonasi askeleita..ne ovat tämän naisen.

Toivottavasti tästä oli apua, en saa enempää tietoja.

t. A

Vierailija
17/36 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo henkilö on äitini ja kaikki täsmää. Juurikin nuo askeleet herättävät mut usein iltayöstä ja joskus kuulen niitä päivälläkin. Tunnen myös äitini läsnäolon useinkin. Ja Marja oli äidin läheisin ystävä, kuoli vähän ennen äitiä. Ihanaa, kiitos!

Vierailija
18/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan psykologista vyöhyketerapiaa ajatelleen.

Sitähän alunperin kysyin, onko siitä kokemusta. Jollain google-haulla tuli esille, että on tehokkaampaa kuin tavallinen terapia.

Normaalista vyöhyketerapiasta on positiivista kokemusta.

Kiitos vastauksista jo vastanneille ja jos vielä löytyisi uusia.

t.ap

Vierailija
19/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen käynyt nyt puolisen vuotta psyk. vyöhyketerapeutilla. ja on tykännyt valtavasti! maksaahan se, mutta kai se on sen arvosta! minulla puhkesi reilu kaks vuotta sitten masennus kun odotin esikoista ja nyt olen sitte sen jälkeen käynyt omaa elämääni läpi. paljon on asioita mitä mun pitäisi käsitellä, ja se vie vaan tosi paljon aikaa..

A: minkälaista hoitoa teet ja missä? olisiko siitä minulle hyötyä? haluaisin nimittäin kokeilla jotain muutakin, koska pienen lapsen vanhempana haluaisin saada lisää energiaa ja tarmoa päiviini. kiitos

Päivi

Vierailija
20/36 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhaa-hoidoille annetaan hienolta kuulostavia nimiä, jotta tyhmät menisivät lankaan.

Mene oikeaan hoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän