Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan kamala olo henkisesti

Vierailija
18.06.2012 |

Tärisyttää ja itkettää, toisaalta aivan tyhjä olo. Miehen puhelimesta löytyi tekstiviesti naiselta, ovat myös soitelleet. Mies oli lietsussa 2 pv, ei tietoa missä.n Nyt sitten myönsi, että tämä nainenkin oli ollut mukana kaveriporukassa mutta mitään ei ole tapahtunut.. :( Joopa joo. Mitä mieltä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänythän tuo on....(

ap.

Vierailija
22/40 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suukottelua ja lääppimistä, halailua, yhdessä nukkumista...Mies kertonut tälle naiselle, että olemme eronneet jokin aika sitten ja valitellut parisuhdeasioitamme hänelle. Nyt kirvelyä ja outoa oloa virtsputken suulla... :((((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pahoillaan?

Vierailija
24/40 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap.

Vierailija
25/40 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti hypännyt epäilyksiesi kanssa miehen kanssa sänkyyn ilman ehkäisyä? On se miehillä helppoa....

Huoh. On pettänyt! Miksi vielä hänen kanssaan makaat???

Vierailija
26/40 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmi vasta viikkoa jälkikäteen, siis naisasia.ap.

Vierailija
27/40 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan karmeaa. Mä varmaan alkaisin riehumaan tai jotain. Kävisin ehkä mieheen käsiksi tai jotain... Ettisin sen naisen käsiini tai jotain... Hajottaisin miehen tavaroita tai jotain... Ehkä soittaisin miehen vanhemmille, tutuille haukkuisin miehen heille tai jotain... Voimia, sinulle Ap jatkoon!

Vierailija
28/40 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun tunteet on ihan jäässä. Rakastan kyllä mutta sydämeni on ohan jäätynyt. mieheni jäi mökille sukulaisten kanssa, itse lähdin pois, en enää kyennyt siellä olemaan. En ole edes raivonnut, oon niin pettynyt. Hänen pitäisi soittaa illalla jotta puhuttais, saas nähdä soittaako. Aikaa jo mennyt 5h tuosta kun lupas. Välttelee....?Kiitos kaikille viesteistänne. :)

Vierailija
29/40 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä, oletteko nuoria, onko lapsia? Onko mies sanonut mitään "syytä" käytökselleen? Miksi on toiminut näin, mitä vikaa sinussa on kun on joutunut pettämään? Niin, siis muista että sinä et ole syyllinen mihinkään mutta yleensähän nämä pettäjät etsivät syytä kumppaneistansa...

Vierailija
30/40 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olisin lähes satavarma pettämisestä tuossa tilanteessa, mutta kuuntelisin miehenkin "puolen". Ihan keskustelun alkuun toteaisin, että suhteen jatkuminen on mahdollista vain ja ainoastaan jos mies on rehellinen ja kertoo kaiken mitään peittelemättä. Sitten sulla on mahdollisuus tehdä päätöksesi jonkun tietopohjan avulla (tietysti mies voi silti valehdella tai vähätellä tapahtunutta)..

Testeissä kannattaa käydä joka tapauksessa! (kysele tarkkaan ne ajat, muistaakseni ainakin hivin suhteen pitää odotella se mahdollinen itämisaika että varmasti näkyy testeissä)

Vierailija
31/40 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kirvelyä ja outoa oloa virtsputken suulla... :((((((

Testeissä toki kannattaa käydä, MUTTA: tämänhetkiset oireesi saattavat olla myös psykosomaattisia. Itse pystyn lietsomaan itselleni melkein mitä tahansa oireita syövästä alkaen, jos tarpeeksi pelkään. Eli älä nyt heti ajattele pahinta mahdollista (välittömästi iskenyttä sukupuolitautia), vaan keskity henkiseen puoleen. Jos oireet jatkuvat, heti lääkäriin.

Vierailija
32/40 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppujen lopuksi ole niin sanottua. Ihmiset ovat heikkoja ja 'päivän päätteeksi' on kiva, että on oltu yhdessä kaikesta huolimatta.

Itse mietin niin, että saisinpa itse jotain vapauksia, jos mieheni niitä ottaa. Kyllähän se luottamuksen tosin veisi, etenkin jos mukana jotain tunteita... seksi ehkä vielä, mutta jotain ihastumista, jossa tavallaan toinen menisi minun ylitsni kaverina tms.

Vierailija
33/40 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne, kerta kaikkiaan. Yritä jotenkin päästä tästä ihan pahimmasta yli, mitähän se kestäisi, viikon verran että pystyt olemaan suht normaalisti? En tiedä, toivottavasti jo aiemmin pystyt. Kuitenkin muista, että kukaan ei ole kuollut, vaikka menetys saattaa lopullista ollakin, mutta mieti miten syvää suru sitten olisi, kun olisit aidosti menettänyt kuolemalle jonkun läheisen ihmisen... No, mua tuo ajatus lohduttaa huonoina hetkinä. Kaikesta muustahan voi päästä yli, ennemmin tai myöhemmin.

Ja sinä pääset. Muista sekin, että miljoonat ihmiset ennen sinua (ja jälkeesi, parhaillaan, aina uudestaan!) ovat päässeet näistä asioista yli.

Hengitä. Syö. Nuku. Ne kun muistat, niin olet jo pitkällä. :)

Lämpimiä ajatuksia sulle!

nro 10

Vierailija
34/40 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti miten syvää suru sitten olisi, kun olisit aidosti menettänyt kuolemalle jonkun läheisen ihmisen... No, mua tuo ajatus lohduttaa huonoina hetkinä. Kaikesta muustahan voi päästä yli, ennemmin tai myöhemmin.

Pääseehän toki siitäkin, mutta se menetys on kuitenkin niin paljon lopullisempaa.

Vierailija
35/40 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primitiivirekatio valloillaan. Luolanainen riehuu.

Vierailija
36/40 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan jo riittää yksinään. Ihan outoa toimintaa.

Parisuhde on sitoumus.

Vierailija
37/40 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 yötä poissa ilmottamatta? No tuohan jo riittää yksinään. Ihan outoa toimintaa.

Parisuhde on sitoumus.

Vierailija
38/40 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneesti nyyhkäistä muutaman kerran ja ajatella positiivisesti. Olla hiljaa ja tukahduttaa tunteensa? En nyt tarkoita että kenenkään pitäisi alkaa riehumaan tms. mutta eipä meistä kukaan voi etukäteen tietää että miten toimii missäkin tilanteessa jos se tulee yllättäen eteen, ensimmäistä kertaa elämässä? Ja kun on rakkaudesta kyse, tunteista niin mikä ihme se nyt on jos joku toimii toisin? Ei kaikki istu vaan hiljaa ja nieleksi kiukkuansa!

Vierailija
39/40 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eespäin vaan. .. Sain sen naisen kanssa selvitettyä asioita tänään ja varmistuksen asiaan.

Vierailija
40/40 |
19.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eespäin vaan. .. Sain sen naisen kanssa selvitettyä asioita tänään ja varmistuksen asiaan.

mitä oli sit tapahtunu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi