Aivan kamala olo henkisesti
Tärisyttää ja itkettää, toisaalta aivan tyhjä olo. Miehen puhelimesta löytyi tekstiviesti naiselta, ovat myös soitelleet. Mies oli lietsussa 2 pv, ei tietoa missä.n Nyt sitten myönsi, että tämä nainenkin oli ollut mukana kaveriporukassa mutta mitään ei ole tapahtunut.. :( Joopa joo. Mitä mieltä?
Kommentit (40)
Jotain, että" voi(miehen nimi x2) kun olisit ollu mukana, meillä oli niin mukavaa "blaa blaa
Koska viestit tulivat tietoosi? Sen jälkeen puhuit miehen kanssa, ja hän myönsi että tuo nainen oli mukana? Oliko hän ennestään tuttu? Onko mies kertonut missä oli 2 pv liesussa?
Kommentoihan nää, niin katsotaan eteenpäin. :)
ja liittonne on menossa pilalle sairaalloisen mustasukkaisuutesi ja urkintojesi takia.
Ja vittuun viestintäsalaisuudet. Kaikki pettäjät just vetoaa tuohon. Eipä ole tässä tapauksessa mikään aiheeton epäily, joten aivan oikein kun ratsasi ukon puhelimen. Ihan turha lässyttää mistään urkkimisesta ja mustasukkaisuudesta.
OlenJutellut miehen kans tänään, ei ole yhteinen tuttumme, kuulemma on 2 x häntä tavannut. Mitään ei minulle ko.aikana ilmoittanut missä on tms.
Epäilen ihan samaa. Itku kurkussa vaan sönkötti jotain mutta naamasta näin, että jotain on.. :((((
ap.
kuulostaa kyllä pahalta... :( Kauhea tilanne sulla siellä. Toisaalta, viestihän on vielä aika neutraali, "olisitpa ollut mukana", eli voisihan tuosta lohduttautua että EI ollut sitten mukana kuitenkaan... Että olisi lähtenyt viime hetkellä seurueesta pois tai jotain. Vai? En tiedä, tekisi mieli vaan jotain lohdullista sulle sanoa.
Onko mies pettänyt ennen? Voin vain kuvitella missä tunnelmissa olet nyt, yritä jaksella. *sydän*
viettäneet samassa seurassa.. :/ Joo, kiitos kaikille vastanneille. Luulen, että tämä oli nyt tässä, luotto on mennyt. Ei ole ennen (tietääkseni) pettänyt mutta ei toisaalta ole ollut poiskaan vuorokausia ilmoittamatta mitään...
viettäneet samassa seurassa.. :/ Joo, kiitos kaikille vastanneille. Luulen, että tämä oli nyt tässä, luotto on mennyt. Ei ole ennen (tietääkseni) pettänyt mutta ei toisaalta ole ollut poiskaan vuorokausia ilmoittamatta mitään...
On miehiä, jotka flirttaavat ja miehiä, jotka eivät. Ja ensimmäiset väistämättä joskus pettävät joka tapausessa, jälkimmäiset eivät edes päädy tilanteisiin, joissa tällaista tapahtuu, tai hankkiutuvat niistä eroon. En luottaisi tippaakaan siihen ettei mitään ole tapahtunut. Toisaalta, onko sillä väliä? Itse olisin yhtä surkeana jo ihastumisesta, sama se sille koskivatko vai eivät.
Nyt vaan mietit, miten tästä eteenpäin. Ymmärtääkö mies, etä hetken hairahdus, pääseekö yli ihastuksesta ja pääsetkö sinä tästä asiasta yli.
Itse olen pettänyt useinkin ja tiedän valitettavasti, miten nämä kuviot menevät.
Olen itsekin varma, että on ihastunut ainakin ja se jo riittää. Toivottavasti en ole kaupanpäälle saanut jotain seksitautiakin. :/// En usko, että tästä enää itse pääsen "yli", anteeksi voin antaa mutta luottamus on mennyttä. Joutuisin vahtaamaan miestäni aina kun on jossain illanvietoissa.
Olen ollut samassa tilanteessa. Mies kielsi kaiken, mutta pettänythän se oli. Sain kuulla sitten muuta kautta ja myönsi lopulta.
:( Inhottavinta kun ei voi myöntää SUORAAN ennenkuin muutoin asia tulee ilmi...
On miehiä, jotka flirttaavat ja miehiä, jotka eivät. Ja ensimmäiset väistämättä joskus pettävät joka tapausessa, jälkimmäiset eivät edes päädy tilanteisiin, joissa tällaista tapahtuu, tai hankkiutuvat niistä eroon. En luottaisi tippaakaan siihen ettei mitään ole tapahtunut. Toisaalta, onko sillä väliä? Itse olisin yhtä surkeana jo ihastumisesta, sama se sille koskivatko vai eivät.
Mä olen "flirttaileva nainen". En vaan osaa lopettaa ja se on ihan selkkäytimessä mulla... Miehenikin tälle nauraa "sä oot niin flirtti". Itse en kiinnitä asiaan edes huomiota. Mies myös sanoo, etten tee tätä hänen läsnäollessaan (kysyin kerran, koska tiedostan, että kumppani saattaisi kokea sen loukkaavana), mutta koska me olimme työkavereita pitkään, hän on nähnyt käytökseni... ja tietää, etten muutu.
En ole koskaan / ikinä / milloinkaan pettänyt kumppaniani. En milloinkaan! Enkä edes pystyisi. Minä olen ehdottoman uskollinen. Minua on kyllä petetty :(
Eli siis eipäs yleistetä... Olkoonkin, että puhuit flirttaavista miehistä...
Ja ap:lle... Mä en niinkään huolestuisi tuosta viestistä, vaan siitä, että miehesi vastaus ei tullut kovin "luontevasti" (jos nyt on oikea sana).
(Miksi muuten tutkit miehesi puhelimen? En siis syytä sinua mistään, mutta kysynpä kuitenkin... )
Kiitos vastauksestasi. Syy miksi ratsasin puhelimen oli se, että mies puhui niin vältellen koko reissustaan, ympäripyöreästi selittäen jotain. Siitä epäilykset heräsi... ja tietty siitä, että oli kadonnut kuin maannielemänä ilman ilmoitusta 2 yöksi.
ei mielestäni ole mitenkään päin asiallista kadota kahdeksi yöksi ilmoittamatta.
aiot miehen kanssa jutella tästä? Ihastumisia voi tulla, mutta jos ovat menneet pidemmälle, on se ari asia. Ja se joka kirjoitti flirttailusta, olen itse samaa "kerhoa".. flirttailen kyllä miesten kanssa jonkun verran, joskus aika paljonkin, mutta koskeen en ole miestä pettänyt. 8v yhdessä.
yleistämisen idea. Puhuin lisäksi miehistä, he ovat yleensä näissä asioissa aika paljon yksinkertaisempia. Tarkoitin myös sitä tyyppiä, joka 'tekstailee ihan vaan kaverina naisille mukavia'...
Mä olen "flirttaileva nainen". En vaan osaa lopettaa ja se on ihan selkkäytimessä mulla... Miehenikin tälle nauraa "sä oot niin flirtti". Itse en kiinnitä asiaan edes huomiota. Mies myös sanoo, etten tee tätä hänen läsnäollessaan (kysyin kerran, koska tiedostan, että kumppani saattaisi kokea sen loukkaavana), mutta koska me olimme työkavereita pitkään, hän on nähnyt käytökseni... ja tietää, etten muutu.
En ole koskaan / ikinä / milloinkaan pettänyt kumppaniani. En milloinkaan! Enkä edes pystyisi. Minä olen ehdottoman uskollinen. Minua on kyllä petetty :(
Eli siis eipäs yleistetä... Olkoonkin, että puhuit flirttaavista miehistä...
Ja ap:lle... Mä en niinkään huolestuisi tuosta viestistä, vaan siitä, että miehesi vastaus ei tullut kovin "luontevasti" (jos nyt on oikea sana).
(Miksi muuten tutkit miehesi puhelimen? En siis syytä sinua mistään, mutta kysynpä kuitenkin... )
Ottaa asia puheeksi ja kysyä ihan suoraan niiltä. Tommonen häviäminen kaheksi päiväksi on jo sinällään aika tuomittavaa!!! Kyllä pitäisi löytyä kunnon syy sillekkin...
Kysyppäs mieheltäsi että tilataanko puhelutiedot? Että niistähän näkyy että onko soitellut naiselle taikka naisen numerosta soitettu miehesi numeroon kuinka monta kertaa...
Valitettavasti on pettänyt, aivan varmasti :/ Väännä totuus ulos mieheltäsi.
ja liittonne on menossa pilalle sairaalloisen mustasukkaisuutesi ja urkintojesi takia.