Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain perjantaina "lottovoiton", eli uuden vakityöpaikan kohta allekirj. soppari :)))

Vierailija
18.06.2012 |

Tätä tunnetta vois verrata johonkin uudelleensyntymiseen tai johonkin...Istun työkoneellani ja kuuntelen tota johtoryhmän paskanajauhamista ja joo, xxx voi tehdä ton ja ton, ja aattelen vaan et hah, mä likkapa lähden kohta alakirjoittamaan uuden sopparin, ja sen jälkeen palaan tstolle ojentamaan irtisanoutumiseni!!!!

Niin järjettömän hyvä fiilis, pidän pitkän loman ja uus duuni alkaa sit 6.8. :))))

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella sun riemun ja vapautumisen tunteen! ONNEA! :D

Vierailija
2/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne vaan salaisesti vielä kuplii mun sisällä, kaikki näyttää ihansamalta päällepäin...Ja kohta, ihan muutaman tunnin päästä, noi itseään täynnä olevat ukot voivat miettiä että kuka laskuttaa, hoitaa kahvit, jnejnejnejnejne. NOT ME!!!! Pakko, ihan pakko, kertoa että pelkkä työpaikkakin olis jo lottovoitto, mutta siis juuri sellainen kun halusin, mikä oikeesti kiinnostaa ja innostaa, alan vaihto myös samalla. Siis niin sairaan siistiä, tämä luokoon uskoa niille jotka aattelee et mulle koskaan voi tapahtua noin, nimittäin kyllä voi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Älä kuitenkaan polta kaikkia siltoja vanhaan työpaikkaan, sillä koskaan ei tiedä mistä kontaktista on hyötyä.

Vierailija
4/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hienolta ! Onnittelut ja hyvää jatkoa uusissa kuvioissa.

Vierailija
5/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoissa tilanteissa nyt... siis tuota paskanjauhantaa kuuntelemassa ja uutta vakityötä etsimässä.

Vierailija
6/6 |
18.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toivon että itselleni kävisi samoin, ehkä se siis on mahdollista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi