Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paksuna oleminen ei ole pelkästään syy siihen, että voi lihota ihan äärettömästi!

Vierailija
05.05.2012 |

Ärsyttää ihmiset, jotka aattelee sillee, että oon paksuna ni ei se haittaa vaikka lihon 30 kiloa. Kauheeta! En kiellä etteikö itellekki olis tullu muutamaa lisäkiloa raskaudessa, Mutta kyl kannattaa vähän kattoa mitä suuhunsa panee, ettei sit tarvi valittaa, ku pursuilee joka puolelta. Kiitos ja anteeksi! :D

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioko käydä kaikki vakioaiheet läpi? Vitunkarvat varmaan seuraavaksi?

Vierailija
2/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aijoo käydä minkään sortin karvoja ruotimaan seuraavaksi. Minua vaan niin tympäsee kuunnella kaikkien lihomisjuttuja :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät nuoriso-osastoa edustavat provoilijat, että lihoa-verbi taipuu NÄIN:

minä lihon

sinä lihot

hän lihoo

me lihomme

te lihotte

he lihovat

EI NÄIN

minä lihoan

sinä lihoat

hän lihoaa

me lihoamme

te lihoatte

he lihoavat

Vierailija
4/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lihon

sinä lihot

hän lihoo

me lihomme

te lihotte

he lihovat

EI NÄIN

minä lihoan

sinä lihoat

hän lihoaa

me lihoamme

te lihoatte

he lihoavat

Aloittajalla lihota sijaan olisi pitänyt tulla mikä sana?Lihoa????

Vierailija
5/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin samoin kuin ennen raskautta, liikuin samoin kuin ennen raskautta, paino nousi molemmilla kerroilla 26kg. 4kk synnytyksen jälkeen kilot olivat lähteneet. Nyt syön taas kuin ennenkin, liikun kuin ennenkin, odotusta jäljellä 15vkoa ja paino on noussut vain kilon.

Ei se näköjään vaikuta mitä(tai miten) syö kun näin erillä tavoin kroppa raskauksissa toimii.

Vierailija
6/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEE! :D

Vierailija
7/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikissa kolmessa raskaudessa tullut +30kg (jotka olen helposti saanut synnytyksen jälkeen pois) siten että en syönyt herkun herkkua. En siis suupalaaaan. Kärsin rasauspahoinvoinnista koko 9kk, oksentelin vielä synnärilläkin. Ainoa tapa illä pysyin pystyssä ja jaksoin hoitaa työni ja perheeni oli syödä jotain tunnin välein. Ei todellakaan halunnut mutta oli PAKKO. Jos syömäväli ylitti tunnin, tuli laatta kaaressa sappinesteitä myöten. Syömisellä sain jotenkin edes ruokaa a nestettä pysymään sisälkä, välillä olin tiputuksessakin.

Jos joku tämän takia haukkuu mua laiskaksi ja ahneeksi niin tekisi mieli vetää lättyyn. Normioloissa treenan 10h vkossa a olen entinen kilpaurheilija.kaikillavaan raskaus ei ole niin helppoa kuin sinulla ap. Kokeileppa oksennela vuorokaudet läpeensä 9 kk ajan.

Vierailija
8/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla paino nousi 32kg, en silti ollut lihava vaan rajun raskausmyrkytyksen takia nesteet pakkaantuivvat elimistöön ja kärsin pahasta turvotuksesta. Synnytyssairaalaan jäi jo 25kg painosta, loput 7 kiloa lähti ensimmäisen kuukauden aikana synnytyksen jälkeen.

Vierailija
9/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan ollutkaan raskaana, eikä tajua mitä kaikkea se voi tuoda tullessaan...

Vierailija
10/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihota ollenkaan! Äidin painon ei kuulu nousta enempää kuin mitä raskaus vaatii. Omalla kohdalla tuo on ollut -2,5 - 10 kg, 4 raskautta

Vierailija
11/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin minunkin mielestäni

No, itseasiassa raskausaikana ei kuulu lihota ollenkaan! Äidin painon ei kuulu nousta enempää kuin mitä raskaus vaatii. Omalla kohdalla tuo on ollut -2,5 - 10 kg, 4 raskautta

Ja olen ollut raskaana ja olen nytkin :)

Ap

Vierailija
12/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvin hoikan odottajan kuuluu lihoa vähän. Kropan täytyy kerätä rasvaa, jotta esim. imetys onnistuisi. Normaali painonousu kaikille on n. 8 kg, mutta hoikka voi lihoa vaikka 15 kg huoletta. Jos on valmiiksi läski, maksimi on toi 8 kg, mikä tulee vauvasta, istukasta, lapsivedestä, lisääntyneestä veren määrästä yms.

Olisin enemmän huolissani ihmisistä, jotka lihoo, vaikka eivät ole raskaana.

Vierailija
13/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä lihon

sinä lihot

hän lihoo

me lihomme

te lihotte

he lihovat

EI NÄIN

minä lihoan

sinä lihoat

hän lihoaa

me lihoamme

te lihoatte

he lihoavat

Minä lihoan, sinä lihoat, minä lihosin, hän lihosi, olen lihonnut...

Vierailija
14/14 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt puolivälissä eikä painoa ole tullut lainkaan lisää. Tai no niin, alussa laihduin 3kg pahoinvoinnin takia ja nyt se sama määrä on tullut takaisin. En todellakaan halua paisua mitään kahtakymmentä kiloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä