Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovat, miten kuvailisit sitä kun täytyt Pyhällä Hengellä?

Vierailija
18.06.2012 |

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto ei merkitse teille mitään, niin antakaa olla!

Vierailija
2/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloa, joka kuplii ja pulppuaa syvällä rinnassa. Tuntuu, että pakahtuu siihen iloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieniä skitsofrenian oireita havaittavissa :D

Vierailija
4/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveyspuolella. Että ihan pyhä henki vierailee.

Vierailija
5/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin olevani niin täynnä iloa ja rakkautta että välillä mietin kestääkö hento ruumiini sellaista.

Ja se ei ole pyhä henki millä mä olen täyttynyt sitä ennen...

jos löytää...

Vierailija
6/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että täyttyy yht'äkkiä pyhällä hengellä ja sitten ei muuta enää voi kuin antaa pulputa ja pulputtaa! Kyllä sitä aina välillä tulee oltua niin täynnä pyhää henkeä, että on pakko mennä ulos parvekkeelle paukuttelemaan. Kyllä siinä perse puhuu kielillä! Olisi muuten turhan pyhä löyhkä kotosalla, voisi käydä ukkoa ja lapsia nenään.

Vierailija
7/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla, eikä muillakaan tuntemillani ihmisillä (kaikista av-mammoista en mene takuuseen), jotka ovat saman kokeneet, ei ole mitään mielenterveysongelmia, ei edes masennusta.

Ja jos vaikka kokemus olisikin mielenterveydestä lähtöisin, niin sitten me kaikki haluaisimme olla hulluja lopun ikämme. Mikään maallinen ilo ei vedä vertoja tuolle ilon kokemukselle. Jos sitä ei ole kokenut, sitä ei voi ymmärtää.

Vierailija
8/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla, eikä muillakaan tuntemillani ihmisillä (kaikista av-mammoista en mene takuuseen), jotka ovat saman kokeneet, ei ole mitään mielenterveysongelmia, ei edes masennusta.

Ja jos vaikka kokemus olisikin mielenterveydestä lähtöisin, niin sitten me kaikki haluaisimme olla hulluja lopun ikämme. Mikään maallinen ilo ei vedä vertoja tuolle ilon kokemukselle. Jos sitä ei ole kokenut, sitä ei voi ymmärtää.

Vierailija
9/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja profetoin julkisesti Helsingin rautatieasemalla kunnes päädyin ensin poliisiasemalle ja sieltä nopeasti Auroran sairaalaan. Olin psykoosissa mutta uskonyhteisöni kirjaimellisesti esti minua pääsemään ajoissa hoitoon. Minua käytettiin profeettana kokouksissa ilman että itse muistan puheistani mitään. En ollut päiväkausiin nukkunut enkä syönyt.

Vierailija
10/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että ehkä sinä oletkin se, joka on väärässä. Eli sinulla on mielenterveysongelma, koska et näe enkeleitä ja muita henkiolentoja...

Vierailija
11/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran koin kun rukoilin silloisen poikaystäväni kanssa (eteläitalialainen) ja se tuntu tosi hyvältä ja turvalliselta.

Tuntuu, että täällä pohjoisessa rukoilu on enemmän järkitoimitus, ja sitä voidaan tehdä joukossa samalla tavalla kun vain toivoisi jotain.

Etelässä taas tuntuu olevan tosi yksityinen kokemus. Sitä, että koko sielullaan ja sydämellään toivoo hyvää johonkin. Sen voi myös jakaa jonkun läheisen kanssa, ja sitten tuntuu kun olisi joku sielullinen yhteys.

En tiedä onko tämä samanlaista mitä hait, mutta mulle se on sitä kun tuntuu että mitään pahaa ei voi ikinä tapahtua ja maailma on ihan mahtava paikka.

Vierailija
12/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että ehkä sinä oletkin se, joka on väärässä. Eli sinulla on mielenterveysongelma, koska et näe enkeleitä ja muita henkiolentoja...

Toivottavasti sinulla ei ole lapsia.

Vierailija
13/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se ei tunnu samalta kuin orgasmi. Eikä sitä koe ateisti.

Se tuntui, kuin päälleni ois puskenut täysillä valtava voimakas vesiputous. Aloin itkeä ja itkin varmaan tunnin kaikkia elämäni haavoja ja kipuja. Näin koko elämäni, miten Jumala oli ollut kaikessa mukana. Sydämessäni virtasi tuuli, lämpö. Koin täydellisen rakkauden ja armon täyttävän sydämeni.

Nousin lattialta ja minulla oli kevyt olo, rauha. Sisimpäni kivut olivat poissa. Sydämeni oli täynnä rakkautta Jeesukseen. Aloin puhua kielillä.

Varoitan teitä Jeesuksen nimessä, älkää pilkatko Jumalaa tai Pyhää Henkeä.

Ootko muistanut ottaa lääkkeet??

Vierailija
14/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran koin kun rukoilin silloisen poikaystäväni kanssa (eteläitalialainen) ja se tuntu tosi hyvältä ja turvalliselta.

Tuntuu, että täällä pohjoisessa rukoilu on enemmän järkitoimitus, ja sitä voidaan tehdä joukossa samalla tavalla kun vain toivoisi jotain.

Etelässä taas tuntuu olevan tosi yksityinen kokemus. Sitä, että koko sielullaan ja sydämellään toivoo hyvää johonkin. Sen voi myös jakaa jonkun läheisen kanssa, ja sitten tuntuu kun olisi joku sielullinen yhteys.

En tiedä onko tämä samanlaista mitä hait, mutta mulle se on sitä kun tuntuu että mitään pahaa ei voi ikinä tapahtua ja maailma on ihan mahtava paikka.

Sit kerran kanssa kun rukoilin joidenkin vapaakirkkolaisten kanssa, tuntui kanssa tosi hyvältä. Joku tyttö kysyi multa esirukoustoivetta, ja sit rukoiltiin yhdessä ja kai se puhu kielilläkin ja kaikkee ja piti toista käsivartta mun hartioilla ja ihan kun olis välittänyt mulle voimaa, ja sit ihan sanallisesti niitä asioita omin sanoin minkä puolesta mulla oli halua rukoilla.

Kai se on joku sellanen tapahtuma mikä tuntuu "sielulliselta".

Itse oon tuntenut sellaista paljon vahvemmin kun olen aloittanut meditaation (nyt harrastanut pari vuotta ja muutenkin keskittymiskyky parantunut. Kai se mahdollistaa helpommin että mieli voi ikään kun tyhjentyä kaikesta hälinästä ja sitten vain "uppoaa" johonkin hyvään).

Vierailija
15/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja profetoin julkisesti Helsingin rautatieasemalla kunnes päädyin ensin poliisiasemalle ja sieltä nopeasti Auroran sairaalaan. Olin psykoosissa mutta uskonyhteisöni kirjaimellisesti esti minua pääsemään ajoissa hoitoon. Minua käytettiin profeettana kokouksissa ilman että itse muistan puheistani mitään. En ollut päiväkausiin nukkunut enkä syönyt.

Vierailija
16/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIHHULI, on se jännä!

Vierailija
17/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valaistumisia tms tapahtuu lähes jokaisessa uskonnossa?! Ehkä kysessä on ihan psykologinen ilmiö, joka laukaisee aistinharhoja ja endorfiineja kuten esim. huumeet. Ei sen kummempaa, ja hullujahan siellä on sitten hankala erottaa joukosta.

Vierailija
18/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teidän pitää pilkata ja loukata näitä ihmisiä joille on tapahtunut jotain ainutlaatuista, miksi on ihmisiä jotka ovat ääneen niin kielteisiä juuri uskonasioissa?!

Minua on Pyhä Henki koskettanut, ja elämäni on ollutkin hyvää ja helppoa jos näin asian tuon esille.

Vierailija
19/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi teidän pitää pilkata ja loukata näitä ihmisiä joille on tapahtunut jotain ainutlaatuista, miksi on ihmisiä jotka ovat ääneen niin kielteisiä juuri uskonasioissa?! Minua on Pyhä Henki koskettanut, ja elämäni on ollutkin hyvää ja helppoa jos näin asian tuon esille.

Vierailija
20/47 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti, he ovat palkkansa jo saaneet

miksi teidän pitää pilkata ja loukata näitä ihmisiä joille on tapahtunut jotain ainutlaatuista, miksi on ihmisiä jotka ovat ääneen niin kielteisiä juuri uskonasioissa?! Minua on Pyhä Henki koskettanut, ja elämäni on ollutkin hyvää ja helppoa jos näin asian tuon esille.

Totisesti minä ilmoitan teille, että meikäläisen fyffet ovat jääneet matkalle! Amen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän