Gynellä käynti ilman posliinia
Kehtaanko käydä genekologilla vaikka en ole posliini? Mies on nyt parin kuukauden työmatkalla, josta johtuen en ole hoitanut alapäätäni hetkeen. Jos olette olleet vastaavassa tilanteessa, niin oletteko poistaneet karvat vain gynekäyntiä varten?
Kommentit (18)
mieti nyt lääkäriparkaa...ainakin Porvoossa
joten gynekologini on joutunut tekemään työnsä melkoisessa viidakossa :D En edes harkitse posliinia, en jaksa nähdä sitä vaivaa.
Mä olin kaks vuotta ajelematta eikä lääkäri sanonnut mitään
helkatin takia pitä äastiasto ottaa matkaan kun gynellä käy?
Pillu sielle kai syynätään eikä niitä kodin posliineja. Ne arvioidaan antiikkia antiikkia ohjelmassa
Kehtaanko käydä genekologilla vaikka en ole posliini? Mies on nyt parin kuukauden työmatkalla, josta johtuen en ole hoitanut alapäätäni hetkeen. Jos olette olleet vastaavassa tilanteessa, niin oletteko poistaneet karvat vain gynekäyntiä varten?
Kuulepa, gynellä käy ja synnyttämässä käy aikuisia, karvaisia naisia ja se ei suinkaan ole olennainen osa toimenpiteitä.
Päinvastoin, nuoren naisen kohdalla saatetaan tutkia myös karvoituksen symmetrisyys jne. sillä joskus tahaton karvattomuus kertoo sairaudesta, yleensä hormonihäiriöistä.
SItä kun näkee kymmeniä toosia päivässä, niin osa on karvallisisa ja osa karvattomia. On nuorta, aikuista, keski-ikäistä ja vanhusta.
Karvoilla ei mitään väliä. Kaikki variaatiot on tullut nähtyä. Työ se on tämäkin ja ei voisi vähempää kiinnostaa minkälainen karvoitus jollakin asiakkaalla on. Huomio ko. tutkimuksia tehdessä on ihan jossakin muualla kuin karvoissa.
Ja taas yksi nainen, joka ajaa karvat miehen mieliksii]
Mitä pahaa siinä on. Haluan miellyttää miestäni: pidän posliinina ja otan suihin (nielen).
Kyllä mies tekee myös asioita minun vuokseni. Seksiin liittyviä, mutta muutenkin.
Siitä parisuhteessa on kyse.
Nuorena oli kyllä niin, että kaikilla tytöillä oli posliini, mutta enää ei voisi vähempää kiinnostaa, ja sitä paitsi kunnon karvoitus erittää miehille ihan eri tavalla kuin poslari.
Ps, ne posliinit pitää tosiaan ajaa usein, koska muuten on kuin panisi hiekkapaperia.
ukkos takiako pitää olla posliini? aatteleppa mitä ne lääkäri raukat joutuu näkeen ja haisteleen,tyttöjä tuolta rannallta ei osaa laskee kuin monet spermat siellä on ja millon lie käyny pesulla,ei mun akka oo ajatellu onko karvoja vai ei ku on käyny puhas se kuiteski on.
Itsestäsi välittämättä....Buuuuaahh5
Porvoossa pitää olla kalju kun menee kampaajalle. Onhan se kampaajalle nyt ihan kauheeta, jos ne hiukset ois epäsiistit.
Nuorena oli kyllä niin, että kaikilla tytöillä oli posliini, mutta enää ei voisi vähempää kiinnostaa, ja sitä paitsi kunnon karvoitus erittää miehille ihan eri tavalla kuin poslari.
Ps, ne posliinit pitää tosiaan ajaa usein, koska muuten on kuin panisi hiekkapaperia.
Kaikki 3 synnytystä ja odotusajatkin olen olut "posliini". Tottunut tähän ja siistimmän tuntuinen olo itsellä.
Karvat poistatan sokeroinnilla joten ei ole sänkeä tai näppyjä.
aika siistiä jos niissä välilihan ja persreiän karvoissa ei olis ihan näkyvää paskaa silloin kun nostatte ne polvitaipeenne niihin telineisiin. No, sitä uskollisempanahan tässä pysyy mitä useammin tulee joku hirvitys vastaan muistuttamaan mitä kaikkea oravaa pienempää voi löytyä...
Koettakaahan nyt naiset ajella ne tuheronne! Hoitamaton majava on kuvottava näky.
Koettakaahan nyt naiset ajella ne tuheronne! Hoitamaton majava on kuvottava näky.
Mun karvat ei kuulu sulle eikä mua kiinnosta onko sen sun mielestä kuvottavia.
Mun karvat ei kuulu sulle eikä mua kiinnosta onko sen sun mielestä kuvottavia.
mikä sai kuvittelemaan, että tuossa kirjoitettiin juuri Sinusta eikä vaikka naapuristasi?
joten gynekologini on joutunut tekemään työnsä melkoisessa viidakossa :D En edes harkitse posliinia, en jaksa nähdä sitä vaivaa.