Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu ylipaino, rapakunto ja liikunnan aloitus

Vierailija
17.06.2012 |

Olen todella kiitollinen, jos joku käyttäisi hetken aikaansa ja vastaisi.

Olen todella ylipainoinen (BMI 37,1) nainen ja kunto ihan pohjamudissa. Nyt olen rypenyt aikani itsesäälissä ja päättänyt parantaa elämäntapani. Olin nuorena aktiivinen liikkuja, harrastin monenlaista. Mutta viimeisen 8v ajan ainoa liikunta on ollut lasten kanssa ulkoilu ja koirien kanssa käveleminen.

Voisiko joku laittaa järkevän liikuntaohjelman, mitä voisin alkaa noudattamaan. Olen sen tyypin ihminen, että mulla pitää olla selkeä suunnitelma; maanantaina tuota, torstaina tätä. Muuten jää tekemättä.

Jos saisin esim. ekan 5 viikon ohjelman, mistä aloittaa, niin sen jälkeen voisin ehkä jatkaa suunnittelua itsekin. Mutta nyt alkuun pääsemisessä tarvitsen apua.

Tänään olen vielä elänyt vanhaa elämää, huomenna alkaa tie kohti uuttaa, energisempää ja kevyempää loppuelämää. Mitään ihmekuureja en edes kokeile, ajattelin vain alkaa syömään selkeästi 5 x päivässä tämän jatkuvan napostelun sijasta, lisätä kasviksia, hedelmiä ja marjoja ja jättää karkin, suklaan ja jäätelön kokonaan pois. Ne kun ovat minun helmasyntini, etenkin tuo karkki, syön sitä oikeasti useamman kilon viikossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku viitsisi auttaa

ap

Vierailija
2/3 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ruokavalioon kuin liikkumiseenkin.

Käy myös tarkistutamassa oletko sairastunut jo II-tyypin diabetekseen, että pääset diabeteshoitajan seurantaan ja lääkityksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset