Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapset romuttaa naisen tulotason!

Vierailija
17.06.2012 |

En enää toista tee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei yksilöllisesti.

Mä oon kiriny, ny tienaan paljon paremmin ku naiset keskimäärin.

Vierailija
2/5 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä enemmän se vaikuttaa. Itse tienasin ennen lapsia enemmän kuin mieheni, nyt vain puolet miehen palkasta. Eli miehen palkka on noussut, omani vain hieman.

Mutta me olemme perhe, mies on neljä lasta halunnut, joten toki taloudellisesti ottaa myös vastuuta meidän elämästämme, ja elintasomme on yhteinen. Tottakai olisimme varakkaampia ilman lapsia, mutta muuten köyhempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaatetta, meillä on aina ruokaa jääkaapissa eikä tartte miettiä mitä ostoskoriin on varaa laittaa, laskut tulee maksettua viimeistään eräpäivänä ja muutenkin kaikki ok. Ei mulle raha ainakaan merkkaa muuta kuin sitä, että elämä on kondiksessa.

Vierailija
4/5 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta rikastuttavat elämää muuten, siksi meille tuleekin jo neljäs vaikka rahallisesti olemmekin jo lähellä konkurssia.

Vierailija
5/5 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin tehdä 1 lapsen ja toista en tee osittain rahallisista syistä. Ollaan kyllä hyvin toimeentulevia mutta haluan laittaa rahani muuhun kuin lastenvaatteisiin ja -tarvikkeisiin.

En kadu ollenkaan, vaikka hävisin rahaa 3v aikana isot summat. Sain tilalle jotain mitä ei voi koskaan saada tai korvata rahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi