Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten asennoitua, kun lapset ei oikein pidä isästään?

Vierailija
17.06.2012 |

Minun mies on aika mököttäjä. Minä, minä tyylinen juntti.

Ei osaa ajatella muita ja perhettä kokonaisuutena.

Jos vaikka on kyse ruokailusta, saattaa kysyä "Oletteko ajatelleet syödä jotakin?" Ei siis kysy, "laitetaanko ruokaa tai koska syödään?"

On usein ärtyneen oloinen ja puhumaton.

No lapset ei tästä pidä, no en minäkään.

Sitten kun tulee tilanne, että lapset kertoo tuntemuksistaan minulle, kun isä on taas myrtisnä, ties mistä asiasta, mun tekee mieli "haukkua" samalla mitalla miestä lasten kanssa, miehen seläntakana...

Sitten kuitenkin tulee tunne, etten saisi niin tehdä, mutta en kyllä ala puolusteemaan tuota miestäkään.

Toki voin vaan olla ilman mielipidettä, mutta kun kuitenki itse rasittaa tuo jurnutus.

Miten selviän kunnialla noista tilanteista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
2/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi jotenkin töykeästi sanottu? Toki tilanteita voi olla muitakin, mutta tuo sinun esimerkkisi ei oikein avaudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteat vaan että no sillä nyt taitaa olla huonompi päivä, mutta eipäs välitetä siitä eihän.

Miten olet päätynyt moisen mörököllin kanssa lastentekoon?

Vierailija
4/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyselee kuin ei kuuluisi joukkoon. ap.

olisi jotenkin töykeästi sanottu? Toki tilanteita voi olla muitakin, mutta tuo sinun esimerkkisi ei oikein avaudu.

Vierailija
5/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin kyselee, että miten olet tuollaisen kanssa naimisiin mennyt :)

Toteat vaan että no sillä nyt taitaa olla huonompi päivä, mutta eipäs välitetä siitä eihän.

Miten olet päätynyt moisen mörököllin kanssa lastentekoon?

Vierailija
6/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se voi muuttaa itseään, jos ei tajua,mistä kenkä puristaa. Minusta on hyvä olla myös rehellinen.Voit vaikka aloittaa,että oletko huomannut, miten mökötät ja äriset meille muille jatkuvasti. Sitten voit antaa esimerkkejä ja kertoa, että lapsekin jo ihmettelevät.

JOs ei ota onkeensa, niin sitten varmaan kannattaa isälle sanoa hyvästit.

Vierailija
7/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta miestäsi. Se on paras lahja, minkä voit antaa lapsillesi.

Vierailija
8/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otan puheeksi, sanoo vain "Koita kestää" tai "ovi on aina auki..." ap.

Ei se voi muuttaa itseään, jos ei tajua,mistä kenkä puristaa. Minusta on hyvä olla myös rehellinen.Voit vaikka aloittaa,että oletko huomannut, miten mökötät ja äriset meille muille jatkuvasti. Sitten voit antaa esimerkkejä ja kertoa, että lapsekin jo ihmettelevät.

JOs ei ota onkeensa, niin sitten varmaan kannattaa isälle sanoa hyvästit.

Vierailija
9/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta huonosta isästä ja musta olisi ollut tosi kiva tietää lapsena, että isän käytös ei ole oikein. Se olisi riittänyt. Siis, että äiti olisi sanonut, että isä teki väärin, mutta äiti aina alkoi selitellä isän sanomisia ja tekemisiä ja siten ikään kuin antoi luvan moiselle käytökselle.

Vierailija
10/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kokemusta huonosta isästä ja musta olisi ollut tosi kiva tietää lapsena, että isän käytös ei ole oikein. Se olisi riittänyt. Siis, että äiti olisi sanonut, että isä teki väärin, mutta äiti aina alkoi selitellä isän sanomisia ja tekemisiä ja siten ikään kuin antoi luvan moiselle käytökselle.

Vierailija
11/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin tavallista, että mies kysyy oletteko ajatelleet syödä jotain. Se meinaa sitä, että kuuntelee muiden toiveet ja kokkailee niiden pohjalta sitten jotakin kaikille sopivaa.

Vierailija
12/12 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten helvetissä ihmisillä on täällä se käsitys että kaikkien mielet pysyy samana vuosi tolkulla? Vittu ootte typeriä ja kokemattomia jotka täällä vastailette tyyliin,miksi teit lapsia mörököllin kanssa.helvetti...ja ootte juuri niitä jotka itkee miksi mun mies pettää mua....yhyy,ja nyyh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi