Mikä esine sinulla on tällä hetkellä kadoksissa?
Kommentit (18)
joka yhdistetään kamerasta tietokoneeseen, kun siirtää kuvia ja videoita koneelle.
ja teltan koukut jotka tulee maahan
siitä lautapelistä.. lensi jonnekin :D
Mies unohti omat avaimensa jokin aika sitten vanhemmilleen ja otti vara-avaimet käyttöön. Sitten haki omat avaimensa takaisin, eikä muista yhtään, että mihin on ne vara-avaimet laittanut. Oon jo ehtiny kaikki mahdolliset paikat, pitänee siirtyä niihin mahdottomiin seuraavaksi...
joka yhdistetään kamerasta tietokoneeseen, kun siirtää kuvia ja videoita koneelle.
Laitoin ne ennen joulua kaappiin (tai ainakin luulin laittaneeni)
Ja joulun jälkeen kun olisin laittanut ne takaisin niin niitä ei löytynyt enää mistään. Höh! olivat mun lempiverhot.
Ollut jo viikon hukassa ja on jo etsitty vaikka mistä. Mielenkiinnolla odotan, mistä se lopulta löytyykään.
Olleet jo pari kuukautta kadoksissa, vaikka olkkari on käännetty ympäri niitä etsiessä. Ei voi käsittää minne ne ovat kadonneet. Meidän koti kai syö niitä :P
ei ole vielä eiliseltä ryyppyreissulta palannut. Voi olla että tullessa löytyy vaatteet ovelta odottamassa.
Samoin juuresharja on kadonnut mystisesti, olisin tarvinnut sitä uusien perunoiden harjaamiseen.
Meillä on sen verran pieni keittiö, että kaikella tavaralla on vakipaikkansa, mutta noita ei vain löydy koko keittiöstä.
Omat paremmat ja lapsen toiset lasit.
mulla ei varsinaisesti mikään, mutta mieheni kadotti yhden laskun, eikä sitä löydy mistään! Kamera oli äsken kadoksissa, mutta jonkin aikaa etsittyäni, muistin ottaneeni viimeksi kuvia ulkona. Samalla muistui mieleeni, että laitoin kameran rattaiden kuomussa olevaan taskuun :) Avaimet meillä on kyllä usein kadoksissa, kun poika tykkää leikkiä niillä, vaikka ei saisi :)
ja teltan koukut jotka tulee maahan
Ja uudet on pirun kalliita. Vähän hankala etsiä niitä, kun on jo vuosi kulunut siitä kun ne viimeksi näin... vaikka muistan kyllä selvästi niitä maasta itri kiskoneeni...
-auton vara-avain
-korvis, ei kallis
-nahkakäsine
-geishakuulat
-firmasta saatu arvokas kuulakärkikynä (singerattu)
mutta en voi vielä mennä sitä sieltä etsimään, kun yövieras nukkuu.