Mitä pidätte Virtuoso-lauluyhtyeestä?
Mun täytyy myöntää, että suhtauduin todella skeptisesti yhdistelmään " klassinen laulu ja viihdemusiikki" . Varsinkin kun Il Divo ei mahtipontisuudessaan sytytä, mutta...kuulin kaverillani levyä ja musta se toimi ihan kympillä! Musta se on ihanan melankolista ja tunteisiin vetoavaa, eikä mua haitannut yhtään sekään etteivät pojat ole yhtään hullumman näköisiä!!! Lienevätköhän varattuja;) Onko muita " fanittajia" ?
Kommentit (8)
Luulisin että seija tykkää, eikä millään pahalla.. =)
Missäpäin Suomea on niin hyvännäköisiä äijiä että noita virtuoson kundeja voi mollata noin 6-0??Mä muutan ainakin sinne heti! Vaikka tosiaan, se yks on kyllä aikas pelottava siinä videossa...
Miksi pitää aina tehdä niin?
Alkuperäinen hienoa kuunneltavaa.
...että kuka niistä on se pelottavan näköinen?
Monikin on jo verrannut heitä " alkuperäisiin" , mutta haluaisin tietää yhdenkin kotimaisen artistin joka ei jollain tapaa tekisi musiikkiaan jotakuta muuta plagioiden. Ideoitahan kierrätetään, mikä siinä on niin pahaa??
Il Divo vielä jotenkin menettelee, mutta Virtuoso kuulostaa kamalalta. Oopperalaulajia kuuntelen kyllä mielelläni, mm. Raimo Sirkiää, Jorma Hynnistä, Matti Salmista, Jaakko Ryhästä, Placido Domingoa, Karita Mattilaa.