Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mistä h**vetistä mä löydän "maalta" töitä?

Vierailija
17.06.2012 |

Tajusin just, että puolen vuoden jälkeen täytyy laittaa talo myyntiin, jos ei töitä löydy. Mieheni palkalla ei pysty lainoja maksamaan. Onko pääkaupunkiseudulla hyvät mahkut saada toimistotöitä? Mollissa on kyllä avoimia paikkoja, mutta on varmaan paljon hakijoitakin..

Kyllä ottaa päähän tämä tilanne, oli vakipaikka kun tämä asunto syksyllä ostettiin ja sitten olinkin vuoden vaihteessa työtön. Niin se elämä heittelee..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä töitä?

Vierailija
2/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2:lle Kymenlaaksosta etsin toimistotöitä.

3:lle perustaisin, jos se olisi niin helppoa, kyllä tällä hetkellä tuntuu ettei kyllä rahkeet riitä..

Olisihan se kyllä hienoa siirtyä pompotettavasta pomoksi;=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita hyvä hakemus. Kysy työkkäristä opiskelu tai työharjoittelupaikkoja. Opettele kirjanpito.

....

Hyvä hakemus on tärkeä, kirjoita yksi jo nyt.

Vierailija
4/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistykset, kerhot...

Vierailija
5/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4:lle kiitos hyvästä viestistä! Asuntovelkaisena ei tuo opiskelu kyllä tunnu mahdolliselta vaikkakin olen kuullut että niin ne muutkin opiskelevat vaikka onkin velkaa.. Sosiaaliala kyllä kiinnostaisi, mutta rahoitus hirvittää.

Tuntuu hassulta mennä vähän alle nelikymppisenä harjoittelemaan työntekoa, mutta olen kyllä avoin kaikelle;=)Tottakai menen heti, jos paikka löytyy.

Kirjanpitoa olen kyllä opiskellut, mutta siihen ei itseluottamus riitä, että sitä voisi kutsua itseään kirjanpitäjäksi..

Mutta kiitos tsemppaavasta viestistä!

Vierailija
6/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä paha paikka löytää työtä sillä hakijoita jokaista työpaikkaa kohti on hurjasti. Työttömiä kun pilvin pimein ja jatkuvasti tulee lisää...

Vierailija
7/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennysvapaa, jos on pakko?

Karsi turhia kuluja: mieti mikä on todella tarpeellista.

Smallnotebook blogi, zenhabits.net

Vierailija
8/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niillä varaa palkata lisää väkeä?

Onko niillä paljon työntekijöitä

Mikä on yrityksen taloustilanne

Muun ne kohtelevat työntekijöitä

Jos voit valita harkkarpaikan, ota sellainen, jossa saat siäolmittua suhteita.

Mitä aiot antaa yritykselle? Etsinkö vain työtä, josta tulee palkka? Silloin et löydä mitään. Sulla tulee olla paloa auttaa yritystä menestymään ja olla yrittäjän asennetta vähän edes. Sellaiset palkataan. Ei niitä, jotka vaan ekana kysyy kesälomaa, etuja, palkkaa, taukoja.

Miksi luulet, että sinut juuri irtisanottiin, jos kaverit sai jäädä?

Vierailija
9/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri kiitos asiallisista vastauksista!

Se on totta, että vaikea on kilpailla kun yhtä työpaikkaa hakee 200 muuta. Pöyrityttävin oli, kun erästä kesätyöpaikkaa haki 10 000 ihmistä, voitteko kuvitella?

Kulut olen aina pitänyt kurissa, kuinkahan kauan lyhennysvapaata saa, riippuu varmaan tilanteesta ja pankista? Mutta täytyy ottaa selvää sitten kun asunto lähtee myyntiin. En halua pankille ilmoittaa, että olemme kusisukassa ennen kuin on pakko.

Vierailija
10/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös oleellista kuinka kemiat toimivat. Jos pomo ei tykkää, se siitä. Pomon elämä on tehtävä oma-aloitteisesti helpoksi, ennakoi tarpeet ja ajattele itse. Kysy paljon janota selvää. Uteliaisuus kannattaa.

Ole kiinnostunut siitä miten yrityksen tulos tehdään.

Vierailija
11/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee lainan ehdoissa. Samoin voin muuttaa lyhennyssummaa kerran vuodessa maksutta.

Lue paperit, jotka allekirjoititte.

Vierailija
12/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolat, kahvilat, kaupat... Voi olla akuutti tarve jos joku lähti kävelemään.

Vierailija
13/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan mulla on sitä paloa! En ole ikinä kärttänyt mitään etuja, päinvastoin(esim. hain omalla ajalla ja omilla bensoilla joka viikko kahvitarvikkeet työpaikalle).

Minut irtisanottiin, koska toinen toimistosihteeri osasi minun työt, mutta minä en sitten taas hänen töitä. Oli pidemmälle koulutettu.

Mä olen aina antanut yritykselle vähintäan 110%. En ole ollut varsinaisesti asiakaspalveluhommissa, mutta mulle on ollut aina kunnia-asia se, että asiakas on kunkku! Musta on hassua, että firman puhelut aina lopetin fraasiin: Kiitos ja hei, vaikka mut olis haukuttu pataluhaks;=)

Vierailija
14/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä hae omilla rahoilla kahvitarvikkeita tms. Olit tässä liian kiltti, olisit laskuttanut.

Stä oli kalliimpi kuin se toinen. Seuraavassa duunissa tarjousten sijaistamaan työkavereita ja opettele niiden duunit. Uteliaisuus. Kannattaa.

Vierailija
15/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä aiemman koulutuksesi perusteella voisit olla kirjanpitäjä, hanki lisäkoulutusta. Oppisopimuskoulutusta kannattaa kysyä. Silloin saisit olla töissä, työnantajasi saisi jotain tukea ja kävisit oman HOPS:n mukaisilla teoriajaksoilla alan oppilaitoksessa.

Kai sinä olet ilmoittautunut työttömäksi työnhakijaksi? Sitä kautta voit saada harjoittelupaikan, ja opintoihinkin tukea.

Vuorotteluvapaan sijaiseksi mihin tahansa toimistotyöhön olisit hyvä valinta.

Jos hoitoala kiinnostaisi, niin hankkiudu ensin työharjoitteluun, ennen kuin teet päätöksiä ammatinvaihdosta ja lähdet opiskelemaan.

Maalla asuessa voit olla myös omavaraisempi kuin kaupungissa. Vuohta ja kanoja ei kannata hankkia ensimmäiseksi, mutta jo tulevalla viikolla voit tehdä pikkuisen perunamaan ja kylvää ainakin salaattia. Niillä pääset viljelyn alkuun.

Pitkinä talvi-iltoina voit tehdä käsitöitä ainakin omaan tarpeeseen ja lahjoiksi.

Vierailija
16/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saat asiakkaat ostamaan.

Lsivayhtiöt - Viking, Silja...

Työ on viikko työtä, viikko vapaata, onnistuisiko?

Vierailija
17/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä onnistuu!

Vierailija
18/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kos haluaisitte muuttaa, minne muuttaisitte? Onnistuisiko se?

Onko lapsia?

Vierailija
19/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ei ole Kymenlaakso vaan se, että sinulta puuttuu osaamista niihin tehtäviin, joita kaupallisella alalla nykyisin tarvitaan. Kirjanpito, tilinpäätös jne. ovat asioita, joilla työllistytään, ei kyky kirjoittaa muistioita.

TE-toimiston kautta pääset opiskelemaan työmarkkinatuella eli yhteys sinne. Tosin jos jo olet asiakkaana, niin olet saanut tarvittavat tiedot suorittamasi infon kautta. Vai kävikö niin, että kuittasit sen luetuksi, mutta et lukenut?

Vierailija
20/20 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ilmaista ole asua vuokrallakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi