Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tämmöisestä tytöstä?

Vierailija
16.06.2012 |

on noin 16vuotias, blondaa hiuksiaan ja on lävistettu huulesta ja rustosta. Tykkää industrial metallista ja mustasta väristä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä säälittää ja tulee semmoinen äidillinen olo,"voi toista", pikku "pahista" :D

Esittää niin kovista,kummiskin lapsi vasta jolle mamman makaroonilaatikko maistuu :) Onhan näitä nähty.

Vierailija
2/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä säälittää ja tulee semmoinen äidillinen olo,"voi toista", pikku "pahista" :D Esittää niin kovista,kummiskin lapsi vasta jolle mamman makaroonilaatikko maistuu :) Onhan näitä nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta teininä, paitsi että tukka oli musta. Olin kyllä masentunut siihen aikaan, mutta ei mun mielestä siitä voi vetää mitään yleistyksiä. Nykyään olen ihan normaali, ehkä vähän tyttömäinen tyyliltäni, tykkään vaaleanpunaisesta väristä ja maalaisromanttisesta sisustamisesta, ja edelleenkin siitä industrialista :D

Vierailija
4/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähän synkemmät kiinnostuksenkohteet (?) mutta herättää kyllä positiivisempia mielikuvia kun peruspissikset.

Vierailija
5/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla ressu pääsis, jos ei tartteis esittää mitään angstia ihan vaan teinivuosien kunniaks.

Vierailija
6/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpas siinä tytöllä harvinaisen hyvä maku! :)

t. 14 vuotta vanhempi

Vierailija
7/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla ressu pääsis, jos ei tartteis esittää mitään angstia ihan vaan teinivuosien kunniaks.

Harvempi sitä esittää, nuorena rupee tajuamaan paljon sellaisia asioita mitä ei lapsena oo tajunnut, ja joskus se on aika rankkaa.

Myös ikätovereiden ja oma käytös muuttuu aika paljon ja sekään ei oo mikään pikku juttu : D

Vierailija
8/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole masentunut, on poikaystävä ja jatko-opiskelu paikkakin. Ei yritä esittää mitään

ap

Vierailija
9/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin 16vuotias, blondaa hiuksiaan ja on lävistettu huulesta ja rustosta. Tykkää industrial metallista ja mustasta väristä?

Vierailija
10/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän mielestänne angstaava teini, joka vaan esittää jotain mitä ei ole?

Kasvaa kohta aikuiseksi jne. ?

Vierailija
11/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opiskelupaikka jees, mitä pitäis ajatella? Että teini on jotenkin huonolla tiellä siksi että tykkää musiikista?? Toi ei edes ole mitään erikoista musiikkia vaan ihan perusmättöä.

Nauti teini elämästäsi, tykkää mistä väreitä tykkäät ja kuuntele bändejä joiden musiikki miellyttää. Nauti elämästäsi täysillä!!!

Vierailija
12/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä vähän synkemmät kiinnostuksenkohteet (?) mutta herättää kyllä positiivisempia mielikuvia kun peruspissikset.

Vierailija
13/18 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole masentunut, on poikaystävä ja jatko-opiskelu paikkakin. Ei yritä esittää mitään

ap

Tuollainen minäkin olin tuossa iässä, joskin minulla oli mustat hiukset eikä läväreitä (ja kuljin aina mustissa).

Ja vielä 13 vuotta myöhemmin olen samanlainen, vaikkakin musiikki muuttui raskaammaksi =)

Vierailija
14/18 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä 13 vuotta myöhemmin olen samanlainen, vaikkakin musiikki muuttui raskaammaksi =)

Vierailija
15/18 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä PANO.

Vierailija
16/18 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolestuisin kovasti!

Vierailija
17/18 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä PANO.

ap

Vierailija
18/18 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää sivu ei ole ainoastaan +30v 5lapsen äideille suunnattu.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan