Meilläon ollut seksiä viimeksi helmikuussa..
Vittu toi ukko on niin idiootti...meiän avioliitosta ei tosiaanka taida tulla yhtään mitään =/..Sen mielestä se ei ole mitenkään tärkeetä
Kommentit (33)
Meilläkin on ollut haluttomuutta ilmassa, miehellä voi olla monen kk jaksoja ettei haluta yhtään. Sillä tekee stressi sen, että mieluummin vain on ja käpertyy viekkuun nukkumaan.
Sitten taas on niitä kausia, kun jaksais vaikka kuinka monta kertaa päivässä :D
Mä olen kyllä tottunut tähän ja nautin nykyään hellyydestä ja läheisyydestä enemmän kuin itse seksistä. Kai siihen seksittömyyteenkin turtuu ja välillä kun läheisyyskin on kortilla, on jo sen saaminen ihanaa :)
Toivottavasti tilanne korjaantuu. Meillä on auttanut se, että olen hemmotellut miestä ihan yli paljon!
Kissa pöydälle = koittaa tehdä jotain asialle.
Koittaa puhua asiat halki, tehdä oma kantansa selväksi, uhkailla, maanitella, ohjata terapiaan, hoitoon... Jne. Ymmärrät varmaan?
Jos mikään ei auta, niin sitten vetää siitä omat johtopäätöksensä.
on neljä pientä lasta, mutta silti harrastavat laadukasta ja monipuolista seksiä vähintään kaksi kertaa päivässä?
mutta sekin on kadonnut kuvioista. Kait muistatte se rikas ja isotissinen joka keräsi miehensä kanssa pulloja.
myös vähän samaa ongelmaa :( Tosin mullakaan ei halut oo ihan entiset, synnytyksestä nyt 8kk ja tänä aikana harrastettu seksiä kerran kunnolla ja kerran yritettiin mutttei siitä mitään tullut :D Tästä on nyt varmaan jo ainakin pari kuukautta.
Seksittömyys alkoi jo raskauden vikoilla kuukausilla, siihen asti oli kyllä hyvää seksiä ja usein. Alussa olin loukkaantunut ja hyvin surullinenekin kun tunti ettei miestäni enää kiinnostanut kun en näyttänyt samalta kuin ennen. Nyt kuitenkin oon jo lähes alkumitoissa eikä siltikään, ja nyt on jo niin pitkään ollut ilman ettei oikeastaa tee edes mieli.
Ja pahinta on ettei olla ees naimisissa ja yhdessäkin vasta hiukan yli 1,5 vuotta, pelottaa että tää on pysyvää. Voiko tää johtuu vaan väsymyksestä tai jostain synnytyksen jälkeisestä hormonimyrskystä? Imetänkin edelleen. Vauva nukkuu miedän kanssa samassa huoneessa enkä oikein osaa ainakaan siellä sitä seksiä harrastaa.
Nuoria kuitenkin ollaan ja rakastan miestäni ja tunnen seksuaalista vetovoimaa, en sitten tiedä tunteeko mies samoin :(
ja hankkivani kaksi lasta. Mun unelmani on murskana! Mä tarvitsen seksiä.
kolme alle kouluikäistä muksua, niin tulet huomamaan, että se todellakin on mahdollista.
Omani kyllä. Eikä kaikkien naisten libido petä - lapsiluvusta huolimatta.
Itse haluan aina. Ei väsytä lastenhoito tai muut asiat. Se on asenteesta kiinni.
Mutta kyllä miehen haluttomuus kalvaa ) :
meillä on piiiiitkä avioliitto takana, mutta mua himottaa silti mun mieheni. Kaikesta(mieheni haluttomuudesta)huolimatta rakastelemme n.kerran viikossa, KOSKA minä vaadin sen. En edes tiedä koska saisin jos mieheni sen saisi päättää, mutta minähän otan ja piste.
Riittää, että on ollut tarpeeksi kauan yhdessä (toistakymmentä vuotta) ja molemmilla on heikko libido. Kuukauden kuluu ihan huomaamatta ilman seksiä. Ikävämpää tietty on, jos toista panettaa ja toista ei.
että ei kande sinkun säikähtää. Tilastojen mukaan suomalaisilla pariskunnilla on seksiä keskimäärin 2-3 krt viikossa. Siitä pois vanhusparit, sairaat, erilleen asuvat, reissutyölläiset jne. niin osa panee melko tavalla että tilasto on kuitenkin tuollainen. Meillä 3 tai 4 kertaa joka viikko, lomilla enemmänkin ja lapsia on se neljä (kaikki alle kouluikäisiä)
että ei kande sinkun säikähtää. Tilastojen mukaan suomalaisilla pariskunnilla on seksiä keskimäärin 2-3 krt viikossa. Siitä pois vanhusparit, sairaat, erilleen asuvat, reissutyölläiset jne. niin osa panee melko tavalla että tilasto on kuitenkin tuollainen. Meillä 3 tai 4 kertaa joka viikko, lomilla enemmänkin ja lapsia on se neljä (kaikki alle kouluikäisiä)
Vittu toi ukko on niin idiootti...meiän avioliitosta ei tosiaanka taida tulla yhtään mitään =/..Sen mielestä se ei ole mitenkään tärkeetä
Meillä on ollut viimeeksi syyskuussa....2009.
Sitä ennen maaliskuussa.
Näin menty n.6v ajan, jopa 4-6kk täystauot säännöllisiä..
Sitä ennen maaliskuussa.
Näin menty n.6v ajan, jopa 4-6kk täystauot säännöllisiä..
Te joilla on tällaisia pitkiä taukoja, kuinka palaatte takaisin säännölliseen seksin harrastamiseen tauon jälkeen?
Ja mikä teillä toimii impulssina seksin aloittamiseen? Loma,kevätkiima vai mikä?
Oletteko tyytyväisiä tilanteeseen vai toivoisitteko, ettei näin pitkiä taukoja olisi?
mikä onkaan sen tympeämpää kuin se miehen hikinen jyystäminen ja hinkkaaminen. Alapäähän sattuu, kun on ihan kuivana, alkaa kutiamaan ja vaivaa vielä viikon aktin jälkeen. Ja se ällöttävä erite haisee ja valuu :(
Onneksi ei ole enää pakollista, koska olen uusiosinkku. Aviksessa ollessa siihen oli pakko nöyrtyä, mutta ajattelin koko aktin ajan seuraavan päivän töitä ja kauppaostoksia. Laskin summia päässäni valmiiksi.