Kelpaako 30-vuotiaalle miehelle , 18-vuotias nainen?
http://static.iltalehti.fi/bigbrother/bb_rami2110in_bb.jpg
BB-Rami on oiva esimerkki siitä minkalaisen miehen minä haluaisin. Tosin, Rami on jo 32-vuotias, vissiin tänä vuonna itseasiassa kylläkin 33. Mutta haluaisin tuollaisen komean mutta myöskin kypsän miehen !
Mutta kuinka moni tuon ikäinen mies ottaa 18-vuotiaan nuoren naisen sitten tosissaan? Vai onko se ihan tapauskohtaista?
Uskoisin ainakin että pystyisin hurmaamaan kypsemmänkin miehen, niin ulkonäöllisesti kuin luonteellanikin. En ole ollenkaan niin tyhmä kakara mitä voisi luulla :) haluaisin jo lapsenkin saada siinä parikymppisenä.
Nuoret kollit on vaan hyväkskäyttäny mua koko murrosiän, en jaksa enää.
Mistä tälläisiä komistuksia voi sitten bongailla parhaiten, jostain deittisaitilta vaiko baareista?
Kommentit (11)
Mikä v*ttu siinä sitten on ettei kelpaa ees vanhemmalle kunnon miehelle...
Vois katsoo ja kokeilla edes eka, ennen kun tuomitsee. !!!
Mä_en_jaksa_olla_enää_yksin. Ikärasismia. Haluun löytää kunnon rakkautta
Itse täällä tuomitset kirosanoilla kaikki alle 30-v miehet. Ei kannata ihmetellä että ikärasismi toimii myös toisin päin.
pahoinpidelty jos ei jokin asia hyvältä herra isompi-ikäiseltä tunnu, seksuaalisesti aina alistuva (näinhän aikuiset tekee), rajoitettu ystävä- ja sukulaispiirissä (mitä vittua niillä on mua vastaan). Tämä on se kauhuskenaario, ja ikävä kyllä se ON sadoille naisille totta.
Mä tutustuin mieheeni kun olin 18, mies kolmenkympin paikkeilla. Vuosia ollaan jo oltu yhdessä ja ihan tasavertaisina. Kelpaa siis varmasti, ihmissuhteissa ei saa liikaa tuijottaa ikää. Jos on hyvä mies, niin iällä ei o mitään merkitystä.
Noista nuoren tytön ja vanhemman miehen välisistä suhteista 99% on sellaisia että tuo nuori tyttö kokee heidän sopivan yhteen koska hän on ikäistään kypsempi. Todellisuudessa 99% noista suhteista on sellaisia että pariskunta sopii yhteen koska tuo mies on jotenkin henkisesti jälkeenjäänyt.
Mut oon niin turhautunu vaan tähän tilanteeseen, kun haluaisin olla onnellinen ja mielellään jonkun kanssa! Et kokisin et mulla ois ympärillä välittävä/välittäviä ihmisiä.
Mutta uskon ihan oikeasti koko sydämmeni pohjasta, että pystyisin olemaan hyvä nainen kolmekymppisellekin miehelle!
Mutta älä nyt raja niitä yli 25-vuotiaita pois kuitenkaan :) Mieheni oli 28, kun tutustuttiin ja hyvinkin aikuinen.
ja nauttimaan elämästä.
Ihmisen onnellisuus kun ei ole toisesta ihmisestä riippuvaista, vaan se lähtee ihmisestä itsestään.
minä olin 21 ja hän 33. Ei siinä ikäerossa tuntunut yhtään mikään kummalliselta kenenkään mielestä. Hän oli yh-isä ja saimme yhdessä myös 2 lasta.
pahoinpidelty jos ei jokin asia hyvältä herra isompi-ikäiseltä tunnu, seksuaalisesti aina alistuva (näinhän aikuiset tekee), rajoitettu ystävä- ja sukulaispiirissä (mitä vittua niillä on mua vastaan). Tämä on se kauhuskenaario, ja ikävä kyllä se ON sadoille naisille totta.
Ainoa oikea seksi on sellaista jossa nainen on alistuva osapuoli. Iästä riippumatta periaatteessa mutta miehen on hyvä olla hieman vanhempi että osaa ohjata. Nainen saa muuten olla itsevarma ja mikä tahansa bisnesnainen, mutta sängyssä nainen joka yrittää johtaa löytää kamansa äkkiä rapusta. En tiedä mitään inhottavampaa.
Jos kypsää miestä haet. Yleensäkin jos on haku päällä johonkin kypsempään, niin kannattaa mieluummin katsoa suunnilleen omanikäistä mutta ikäänsä nähden kypsempää. Tuollaiset vanhemmat miehet joille kelpaa selkeästi nuoremmat naiset ovat yleensä jotakin heikkolahjaisia tai muuten jälkeenjääneitä. Saattavat nyt tuntua riittävän kypsiltä, mutta eivät enää muutu vaikka itse muuttuisitkin.