Mulberryn ALE.
Ostitko jo jotain? :) Olenko oikeasti päästäni ihan vialla, kun haaveilen noista laukuista aina vaan... Onko muita, jotka tuntevat olevansa merkkisnoppailun yläpuolella, mutta mulberry saa sydämen läpättämään?
Kommentit (8)
Googlaapa "Mulberryn ale", niin jo löytyy listaa...
Ja kyllä, omakin sydän lyö niille ihan erityisesti :-)
monikaan ei ole onnistunut ostamaan mitään. Tässä yksi poikkeus: www.huesofblack.blogspot.fi.
Olisihan se kiva, jos itsekin voisi ostaa jotakin noin ihanaa!
Minulla on pari tyyriimpää merkkilaukkua, joihin olen kovin ihastunut. Olen yrittänyt sillä silmällä katsoa Mulberryn valikoimaa, että jos sieltä löytyisi jokin ihanuus, joka suorastaan kirkuisi päästä omakseni. Mutta mutta...
Kertaakaan en vielä ole nähnyt Mulberryn laukkua, joka olisi minusta niin upea, että suorastaan hinkuisin sitä. Minusta ne eivät ole kauniita tai tyylikkäitä. Sellaisia kolhoja vaan. Ei mitään ideaa. EIvät edes klassisia.
En tiedä, ehkeivät vaan sitten ole minun tyyliäni. En edes kellään tuntemallani laukkufriikillä ole nähnyt sellaista Mulberrya, jota alkaisin himoita omakseni. Aina, kun tähän asti olen nähnyt jollain Mulberry-väskyn, niin tulee olo, että jahas. Tuollainen kassi. Pakko-Mulberry.
No, onhan kivaa, että joku niistä tykkää.
Olen yrittänyt niitä katsella "sillä silmällä" mutta en vaan löydä mitään mikä minulle kolahtaisi. Merkkilaukkuja on jonkin verran, ostan uuden n. kerran vuodessa tai kahdessa mutta Mulberryyn en ole koskaan päätynyt.
Minulla on pari tyyriimpää merkkilaukkua, joihin olen kovin ihastunut. Olen yrittänyt sillä silmällä katsoa Mulberryn valikoimaa, että jos sieltä löytyisi jokin ihanuus, joka suorastaan kirkuisi päästä omakseni. Mutta mutta...
Kertaakaan en vielä ole nähnyt Mulberryn laukkua, joka olisi minusta niin upea, että suorastaan hinkuisin sitä. Minusta ne eivät ole kauniita tai tyylikkäitä. Sellaisia kolhoja vaan. Ei mitään ideaa. EIvät edes klassisia.
En tiedä, ehkeivät vaan sitten ole minun tyyliäni. En edes kellään tuntemallani laukkufriikillä ole nähnyt sellaista Mulberrya, jota alkaisin himoita omakseni. Aina, kun tähän asti olen nähnyt jollain Mulberry-väskyn, niin tulee olo, että jahas. Tuollainen kassi. Pakko-Mulberry.
No, onhan kivaa, että joku niistä tykkää.
Kahden edellisen vastaajan mielipide on päinvastainen kuin omani. Mielestäni laukut (useat) ovat juurikin klassisia ja hyvin kauniita. Himoitsen taas uutta, vaikka en saisi...
ja pidän niistä ja ne kiinnostaa aina. mutta mulberry merkkinä on mulle aivan liian tylsä. en tykkää ollenkaan, vaikka vitukka mieluumin.
Minä ratkesin ja ostin Evelina Hobon. Aivan ihana, sitä jo viime talvena liikkeessä ihailin ja nyt ei voinut vastustaa kun halvalla sai :) Ja ah niin ihanan käytännöllinen lapsen kanssa kun on olkahihna, ja mahtuu tavaraa :)
Ja joo kyllä minäkin aina niitä katselen, ja etenkin alessa helposti retkahdan. Mahstista kun ovat aitoa kunnon nahkaa.
Mulberryt on ihania. Tällä hetkellä omistan muistaakseni viisi (osa on komeron ylähyllyllä "lepäämässä", siksi en suoralta kädeltä muista ontako niitä on :)) Joitakin olen myynyt jo poiskin.
Alessa en ole vielä käynyt.