Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kaksi naista liikkuu yhdessä, niin miksi

Vierailija
16.06.2012 |

toinen heistä on kaunotar ja toinen joku harmaavarpunen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinä tietysti halusit tähän vastauksen, että kaunottaret hakeutuu harmaavarpusten seuraan saadakseen paljon huomiota. Voin kyllä vakuuttaa että näin ei ole.

Vierailija
2/8 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kauneiimpi tahtoo itselleen sen vaarattoman taustatapetin, jota vasten ihmeen upeasti omat piirteet erottuvat. Se harmaav. tahtoo vaan että edes joku olisi sen seuralainen, sillä ei ole varaa valita. Kyseesä on irvokast riistosuhde, mutta hei, sitähän ystävyyssuhteet yleensä ovat.

t: se varpunen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset nyt on kuka minkäkin näköisiä. Silloin yleensä kahdesta naisesta se toinen on kauniimpi kuin toinen. Jokseenkin loogista.

Vierailija
4/8 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläpäin kaunottaret kulkevat kaunotarten kanssa, tavikset tavisten ja rumilukset rumien.

missien kaverit on toisia missejä tai malleja

Vierailija
5/8 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastaus. Se kaunotar liikkuu norminäköisen kanssa koska ei tule kilpailua. Ja norminäkönen kiitollisena on kaunottaren mukana.

Vierailija
6/8 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän meistä jutellaan, en ole tullut edes ajatelleeksi!

Vierailija
7/8 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä kaunottarilla ole mitään väliä minkä näköisen kaverin kanssa liikumme. Miesten huomiota saa joka tapauksessa, olipa kauniin tai rumemman seurassa. Se kertoo vain teidän alemmuudentunteestanne, että kuvittelette olevanne joku "pönkittäjä".

Vierailija
8/8 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun minä jossakin liikun, niin liikun semmosen kaverin kanssa, joka a) on hyvä ystävä, hyvää seuraa ja jonka kanssa haluan viettää aikaa b)joka sattuu pääsemään mukaan. Ja mun ystävät on kyllä ihan "samaa tasoa" mun kanssa, ihan perushyvännäköisiä mimmejä.