Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin viimeksi miehesi sanoi nimesi?

Vierailija
15.06.2012 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kaksi vuotta... tai itse asiassa en muista sen koskaan sanoneen!!!! Ärsyttävä typerä mykkä ukko. Mä sanon sen nimen monta kertaa päivässä, jokin tässä nyt mättää!!

Vierailija
2/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysi rakastelemaan kanssaan, ja toki menin. :)

Yhdessä oltu 14v., joista aviossa pian 13.

Kutsutaan toisiamme aina nimeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pihahommissa ja huuteli toiselta puolelta pihaa, kun oli jotain asiaa. Me ollaan oltu koko avioliittomme ajan (kohta 20v.) toisillemme edelleenkin "etunimelliset oliot", emme isä ja äiti.

Vierailija
4/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl ootte melko nopeita!! :)

Vierailija
5/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo sen monta kertaa päivässä. Puhutellaan toisiamme pääsääntöisesti etunimillä.

Vierailija
6/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille puhuu musta äitinä, muuten käyttää etunimeäni. Kuten myös mä miehestäni.

Vierailija
7/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pikapanot tällä kertaa. Ihan "unilääkkeeksi" - miehelle siis. :) Itse jäin vielä valvomaan kaunista suviyötä...

3

Vierailija
8/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo yleensä vaan kulta tai vastaavaa. Tai lapselle puhuu äitistä.

Varmaan edellisen kerran sanonut nimeni kun on puhunut minusta jollekin ulkopuoliselle aikuiselle, ehkä tänään kuitenkin.

Vierailija
9/12 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä pienet lapset ja asiyhteydestä aina tietää kelle sanat on osoitettu, ei siis tarvitse aloittaa etunimellä kuin oikeastaan vain silloin kun paikalla vieraita.

Vierailija
10/12 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo yleensä vaan kulta tai vastaavaa. Tai lapselle puhuu äitistä.

Varmaan edellisen kerran sanonut nimeni kun on puhunut minusta jollekin ulkopuoliselle aikuiselle, ehkä tänään kuitenkin.

Vierailija
11/12 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuttelee mua, sanoo kulti, esim. "kulti, keitätkö kahvia". Jos puhuu musta lapselle, sanoo äiti ja jos puhuu musta ulkopuolisille, sanoo emäntä (jota inhoan, vaikka itsekin sanon isäntä).

Vierailija
12/12 |
16.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasuassa mieheni sanoo oikean nimeni todella harvoin. Arjessa kaytamme lempnimia ja toisiamme puhuttelemme oikeilla nimilla tosi harvoin ( itse asiassa lahinna riidellessa tai jostain tosi vakavasta aiheesta puhuttaesa).

Taitaa olla pari viikkoa siita kun mies sanoi oikean nimeni.