Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa mun kuppikoko (tai siis liivikoko), mahan jo arvostelittekin :)

Vierailija
15.06.2012 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

70C

Rakkaus

Vierailija
2/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo yii 40v ja varsinkin tollasessa hämärässä valaistukseesa ja epäskarpissa kuvassa näytän edelleen iha heittämällä paremmalta, kuin kuvassa oleva henkilö.

Jos ap on lähemmäs 40v, niin sitten sen ymmärtää - mutta jos hän on nuori, niin toi löysä vatsa muuttuu kyllä muutaman vuoden kuluttua kauhean näköiseksi.

Ja miltä se näyttäiskään raskauksien jälkeen...vai onko tässä kyseessä nimenomaan raskauden jälkeinen kuva?

Suosittelen, että ap lähtisi äkkiä kuntosalille tai astangajoogaan ja alkaisi harrastamaan juoksua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä sun maha on arvosteltu?

Vierailija
4/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse jo yii 40v ja varsinkin tollasessa hämärässä valaistukseesa ja epäskarpissa kuvassa näytän edelleen iha heittämällä paremmalta, kuin kuvassa oleva henkilö.

Jos ap on lähemmäs 40v, niin sitten sen ymmärtää - mutta jos hän on nuori, niin toi löysä vatsa muuttuu kyllä muutaman vuoden kuluttua kauhean näköiseksi.

Ja miltä se näyttäiskään raskauksien jälkeen...vai onko tässä kyseessä nimenomaan raskauden jälkeinen kuva?

Suosittelen, että ap lähtisi äkkiä kuntosalille tai astangajoogaan ja alkaisi harrastamaan juoksua.

Vierailija
5/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen kyllä näkee, että syvät lihakset on tosi löystyneet. Mulla oli tollanen maha kahden raskauden jälkeen. Oikeesti!

Nyt tilanne on parempi tai siis, että olen treenannut syviä lihaksia ja saanut tuon "ranskanpullan" tosta edestä pois pullottamasta.

Eihän toi pahalta näytä, ei siitä ole kyse - mutta eihän tolla aapeellä mitään LIHAKSIA ole!

Vierailija
6/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ranskanpulla???

Vierailija
7/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen kyllä näkee, että syvät lihakset on tosi löystyneet. Mulla oli tollanen maha kahden raskauden jälkeen. Oikeesti!

Nyt tilanne on parempi tai siis, että olen treenannut syviä lihaksia ja saanut tuon "ranskanpullan" tosta edestä pois pullottamasta.

Eihän toi pahalta näytä, ei siitä ole kyse - mutta eihän tolla aapeellä mitään LIHAKSIA ole!

selvästi.

Vierailija
9/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mintako senttiä tuo vyötärö on?

laita nyt muutkin mittasi, niin päästään arvuuttelemasta kaikkia erikseen

Vierailija
10/26 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mintako senttiä tuo vyötärö on?

laita nyt muutkin mittasi, niin päästään arvuuttelemasta kaikkia erikseen

mittojaan kertomassa, avaushan on jo alkukesältä.

Vierailija
11/26 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kirjain ei kerro mitään kuppikoosta..siis esim. 65G on kupista samankokoinen kuin esim E75,D80,C85----jne. Siis kaikilla G kuppisilla ei ole samankokoiset rinnat...!!!!! G85:lla on kupista 4 kokoa suuremmat rinnat kuin G65:lla...

Vierailija
12/26 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

D65

Vierailija
13/26 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yhtään G-kupin tisseiltä, ehkä C-kupilta tai sitten sulla tosiaan on jotkut ihme liivit (vai meneekö sama kuppikoko joka rintsikkamerkeissä?).. Mun kaverilla on G-kuppi ja on punninnut tissinsä niin painaa reilusti yli kilon/tissi ja ilman rintsikoita kyllä roikku ja todella paljon..

Vierailija
14/26 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan on jotenkin hassun muotoiset rinnat, että yhtään pienemmällä kupilla ne pursuaa kupeistä yli. Ovat sellaista tosi löysää löllöä, ilman liivejä roikkuvat pahasti. Joissain liiveissä riittää kyllä F.

ap

Vierailija
15/26 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se kirjain ei kerro mitään kuppikoosta..siis esim. 65G on kupista samankokoinen kuin esim E75,D80,C85----jne. Siis kaikilla G kuppisilla ei ole samankokoiset rinnat...!!!!! G85:lla on kupista 4 kokoa suuremmat rinnat kuin G65:lla...

Vierailija
16/26 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se fakta, että jos on pieni rinnan ympärys niin onhan d-koko tosi pieni. Kun taas esim koossa 80 on jo huomattavasti kookkaammat rinnat. Mun oikea sinnan ympärys on 75 mut ostan välillä 80 marketista koska 75 ei löydy riittävän isoa kuppikokoa joka menis.

Vierailija
17/26 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ostan liian isoa rinnan ympärystä kaupasta ku ei tissit mahdu niihin 75 E kuppeihin mut 80 D kuppeihin saattaa mahtua.

Vierailija
18/26 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko nuo A tai B-kuppia ehdottaneet tosissaan? Vai ovatko ajatelleet että ap:lla on tosi paljon täytettä rintsikoissa jolloin ehkä B-kupinkin saa näyttämään noin isolta?

Vierailija
19/26 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä kroppa, kuin itse nuorena.

Vierailija
20/26 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin miehellekin. Ei tosin sanonut mitään kun oli leipomassa mut ottaisin mielelläni kolmanneksi pyöräksi... Tosi saman näköinen kroppa kun mulla. Mulla vaan isommat tissit. Kiva kroppa :)

N27