Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua vituttaa paras kaverini

Vierailija
15.06.2012 |

en viitsi sanoa hänelle suoraan, koska muuten pidän hänestä tosi paljon. Itselle kävi niin, että jäin vähän aikaa sitten yksinhuoltajaksi, ja olen tosiaan ihan kiinni pienessä lapsessa ja yksin kotona melkein joka ilta. sitten tämä kaverini lähettelee joka helvetin päivä tekstareita ja soittelee jostain miehestä, joka on pyytänyt häntä ulos, jonka kanssa hän on käynyt ulkona ( kyseessä aina eri mies ), kuinka treffit jännittää ym. hänellä on pakkomielle kertoa aina jotain, mitä joku mies on hänelle sanonut/tehnyt/ehdottanut.

ennen olen aina jaksanut kuunnella ja olla kiinnostunut, nyt en enää.

toinenkin kaverini soitti juuri ja hehkutti, kuinka ihana hänen miehensä on ja mitä kaikkea he ovat tehneet yhdessä perheen ensimmäisinä kesälomapäivinä, hän, mies ja lapset. keksin jonkun tekosyyn lopettaa puhelu, kun alkoi itkettää niin paljon. mulla on niin yksinäinen olo ja kukaan ei jaa mun kanssa tätä elämää ja arkea. uhmaikäinen huutaa ja minä istun jossain hiekkalaatikon laidalla kyllästyneenä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa sun pahasta mielestäsi tällä hetkellä, mutta älä nyt suutu siitä, että joku on onnellinen tai edes paremmassa tilanteessa kuin sinä nyt. Ne tilanteet muuttuu, ihan varmasti.

Vierailija
2/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit varovaisesti sanoa hänelle, että tarvitset vähän tukea tähän elämäsi vaiheeseen ja että et nyt oikein jaksa hänen miesongelmiaan vatvoa. Hyvä kaveri ymmärtää.

Tai sitten voit vain kestää.Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, ja on ihan hyvä tunnustaa itsleleen, että ei oikein jaksaisi niitä. Toisaalta voisit vain ihan keskeyttää ja alkaa kertoa omasta elämästäsi. Yllättävää kyllä, aika usein se oma ankea olo helpottaa, kun saa sanottua siitä jollekulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en sitä joka hetki hänelle jauhakaan. hän on kuitenkin niin läheltä seurannut elämääni että odottaisin vähän tilannetajua.

ihmiset on niin erilaisia, itselle ei tulisi mieleenkään ruveta jauhamaan yksityiskohtaisesti, miten ihanaa elämäni on mieheni kanssa, jos joku on juuri eronnut ja menettänyt kokonaan isän lapsensa elämästä.

Vierailija
4/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä ystäväsi ei ole vain tullut ajatelleeksi sinun tilannetta. Kuinka kipeää sinulle tekee tämä yksinjääminen ja kaikki siihen liittyvät asiat.

Ehkä voisit jossakin vaiheessa edes jotenkin kertoa ystävällesi, että hienojuttu tämä sinun vientisi, mutta juuri nyt asia on aika kipeä itsellesi kamppailet yksinäisyyden tunteen kanssa joten voitteko vaihtaa puheenaihetta?

Minulla oli ystävä, joka ihan mielenkiintoinen ja kiva ihminen, mutta hänellä oli tapana olla kiinnostunut soittamaan vain kun hänellä itsellään oli joku hehkutettava asia ilmoitettavana minulle. Lopulta ymmärsin, että olen hänelle vain se kaveri, jolle on kiva kertoa ja hehkuttaa elämän onnistumiset, kun olen hyvä kuuntelemaan ja ihailemaan toisten onnistumisia. Ystäväni ei ollutkaan minusta itsestäni kiinnostunut, vain vaan siitä että hänellä oli joku ihminen joka innostui hänen onnistumisistaan.

Joten en enää vastannut hänen soittoihinsa, ja aina kun yritti soittaa, minulla oli "kiire", joten soitot sitten pikkuhiljaa jäivät.

Todellinen ystävä on kiinnostunut mitä sinullekin kuuluu ja miten voit, eikä vain pidä sinua oman elämänsä informaatiopisteenä.

Vierailija
5/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun itse on tunteiden ääripäässä, voi se toinenkin olla, silloin voi välillä se hyvä kohtaaminen vain olla vaikeaa. Vaikka sisimmässä sitä halua olisikin, niin se vahva tunne vie.

Eikä se vie sen takia, ettei välitä toisesta.

Vierailija
6/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallaan sanoa sinulle että uutta matoa koukkuun? Toki lapsi nro 1, mutta et saa unohtaa itseäsikään. Sinulle voisi tehdä hyvää vähän tuulettua, ei mitään vakavaa eikä mitään yhdenillan juttuja, vaan ihan vaan ulkona käymistä.

Vierailija
7/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kuten edellä mainittiin, on kiinnostunut myös sinun kuulumisista. Jos aina jauhaa vain itsestään, niin ehkäpä ei ole mikään maailman paras ystäväainesta?

Vierailija
8/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin yleensä. emme ole koskaan riidelleet ja siksi avaudun mieluummin täällä kuin suutun hänelle. hän on aina ollut tuollainen miesten suhteen, elää miesten huomiosta ja raportoi siitä myös kaikille. se ei minua ole haitannutkaan, mutta nyt kun olen itse niin yksin vailla minkäänlaista tukea, en millään jaksaisi innostua hänen jutuistaan.

minulle hän puolestaan sanoo, että parempi vain kun en ole kenenkään kanssa, ettei suhde sitten muutu vakavaksi ja pääty taas eroon. johtuu varmaan siitä kun olen tämän ikäinen ( 23 ), että minulla ei hirvestä ole kavereita, jotka ymmärtäisivät mitä on olla ihan yksin ja siinä tilanteessa, ettei voi oikein edes lähteä minnekään.

ap

Vierailija
9/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

murheitasi, sinun pitäisi jaksaa kuunnella myös hänen ilojaan.

Joskus aikoinaan luinkin ajatuksen, että todellinen ystävyys punnitaan siinä, kestääkö ystävän ilot, ei siinä, jaksaako kuunnella ystävän suruja.

Vierailija
10/10 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis niitä kavereita jotka soittelevat ja puhuvat pelkästään omist asioista. Minäkin olen sellaisen kaverin "uhri". Välillä on jaksoja jolloin tulee päivittäin soittoja häneltä ja koko puhelu keskittyy häneen. Itsestäni tuskin ehdin mainita mitään kun ollaan jo toisessa puheenaiheessa, eli kaverini ongelmissa/suruissa/hehkutuksissa jne.

En tiedä itsekään mitä tällaisen kaverin kanssa tekisi. En edes tiedä tietääkö kaveri minun menoistani yhtään mitään koska me ei tosiaan puhuta koskaan minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi