Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pahasti meni pieleen yleisesti hyväksyttyjen kasvatusperiaatteiden mukaan?

Vierailija
15.06.2012 |

Lapsi huijasi ensin rahaa, samalla viikolla varasti rahaa.Ei katumusta tai anteeksipyyntöä, vaati vain lisää etuja itselleen.Lisäksi määritteli itse rangaistuksiaan ja sai pitää varastamallaan rahalla hankitun esineen.Samalla viikolla rikkoi tahallaan toisen kerran jo hetkeä aiemmin tahallaan rikkomansa tavaran saadakseen uuden ja hienomman.

Viikko varastamisesta isä osti sitten uuden ja kalliin kyseisen tavaran, joka kesti 3 päivää ja on taas rikki.Nyt vaatii uutta tilalle.

En tiedä tuliko tolkkua,mutta minua sieppaa niin vietävästi tällainen löysäily aikuiselta ihmiseltä, kasvattajalta mukamas.En haluaisi omien lasteni oppivan tällaista käyttäytymismallia, mutta kai nuo itseensä imevät helppoa-energiaa sisarpuoliltaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen meno on säännöllistä niin sille lapselle tulee isompana kova koulu tosimaailmassa koska siellä tekojensa seuraamuksista ei olekaan lepsua isiä pelastamassa vaan ne joutuu kantamaan ihan itse.

Vierailija
2/2 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle lapselle ei sanota ei ja ei ollut ensimmäinen kerta, kun jäi kiinni varastamisesta.

Osaako joku suositella jotain hyvää kasvatusopasta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla