Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sitä saa mitä tilaa. Pikkumainen olen, mutta ei haittaa.

Vierailija
15.06.2012 |

Mulla on sukulainen, jonka kanssa asiat on aina sujuneet moitteetta.

Vastapalveluksia tehty puolin ja toisin. Vaatimatta rahaa.

Nyt tuli tilanne, että tarvitsin palvelusta kolmannelta osapuolelta. Meitä oli siis kolme ihmistä läsnä.

Kysyin siis kolmannelta palvelusta maksua vastaan.

Sukulaiseni kommentoi tähän varsin ilkeesti. Yllätti kommentointi.

Loukkaannun hänen sanomisestaan ja siitä ettei häneltä nyt tuota asiaa kysytty.

Meni joku aika tästä tapahtuneeta kun ilkeästi kommentoinut olisi tarvinnut apuani lastenhoidossa.

Kieltäydyin ja sanoin, että on muuta. Meni muutama päivä ja olisi tarvinnut autoamme lainaan. Joo ei käynyt sekään.

Hän on olut lievästi sanottuna pulassa.

Maistakoon omaa lääkettä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä vastedes kieltäydyt auttamasta? Ei taida ihan mennä tyyliin sitä saa mitä tilaa... Mutta teet kuten parhaaksesi näet. Toivotaan, ettet itsekään enää tarvitse häneltä apuja kuten aiemmin.

Vierailija
2/4 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä vastedes kieltäydyt auttamasta? Ei taida ihan mennä tyyliin sitä saa mitä tilaa... Mutta teet kuten parhaaksesi näet. Toivotaan, ettet itsekään enää tarvitse häneltä apuja kuten aiemmin.

Mä en oikein tajua vastaajan pointtia. Eli jos joku on ilkeä, niin ap:n pitäisi vain kääntää toinen poski ja olla välittämättä. Miksi? ei ilkimykset siitä mitään opi. On aivan oikein maksaa potut pottuina. Lopettakaa naiset viimeinkin se vitun nöyristely ja se, että aina pitää tyytyä kohtaloonsa ja niellä kaikki nöyryytykset.

Teit ap oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikuisten kyllä pitäisi selvittää asiansa ilman kostonkierrettä, sitä tarkoitan. Siksi myös toivon, ettei ap joudu tästä itse pulaan, eli toivottavasti ei tule tarvitsemaan apuja, jos tilanne on näin päällä, kun kerran aiemmin niitä apuja on tarvittu puolin ja toisin.

Vierailija
4/4 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumminkin kyse asiasta, jota hänkin on joskus tarvinnut minulta.

Ja se hänen kommentointinsa mitä hän sanoi oli pohjanoteeraus.

Ja ei enpä todellakaan tarvitse hänen palveluksiaan. Otan ne mielummin muualta. Maksamalla.

ap