Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on taas 1h selailtu työpaikkoja

Vierailija
15.06.2012 |

Tällä vkolla joka päivä katsonut aamupäivin ja iltapäivisin hyvänaikaa mollin työpaikkoja, laittanut jopa ihan oman alueen ulkopuolelta hakuja, enhän ole mm myynti-tai ostotyössä tai asiakaspalvelussa tai hammashoitajana jne ollut päivääkään.

Yht.8 hakemusta olen pistänyt menemään, ensi ti olisi 1 haastattelu jonka sain kun soitin paikkaan 2x, toisella kerralla vain tarkistaakseni että sähköpostihakemukseni on mennyt perille.

Enpä ole sitäkään työtä päivääkään tehnyt eikä niin kiinnosta mutta pakko mikä pakko, olispahan ainakin vakituinen ja työmatkakin vain 15min.

Työkkäriin napautin sen sähköisen pankkitunnusilmon viime su, aattelin siellä käydä nyt ma tai ti.

Väsyttää, ahdistaa, itkettää, vituttaa, tympii, ahdistaa ja sanoinko jo että ahdistaa.

Ja sinä joka haluat vittuilla että "miten jo nyt voi olla noin vaikeata mä ollut jo 6kk työttömänä" tms niin minä olen joka vuosi 3-5kk työttömänä ja enää ei jaksaisi, voisin hankkia nuppipaperit ja jäädä sairaseläkkeelle tmv mutta eihän äiti-ihminen ja asuntolainainen voi niin tehdä. No, eläkeikään on enää hieman vajaat 30 kesää ja alkavaa työttömyysaikaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti olet vielä kokemattomampi työttömänä työnhakijana kuin työntekijänä. Ilmeisesti tilanne on siksi sinulle niin uusi, outo ja vaikea.

Jätänkin sitten kirjoittamatta kaikki "kannustavat" kommentit, kun minä olen juuri, jolla on noin 30 vuotta kokemusta asiasta, eikä vielä tähän mennessä ainuttakaan vakipaikkaa.

Ei sitten työvoimatoimistoon enää ihan noin vaan mennä käymään milloin vaan. Siellä on ovi lukossa, ja ainakin meillä vain maanantaisin voi mennä ilman ajanvarausta. Minulle ainakin sieltä soittivat ja antoivat ajan, kun olin netissä ilmoittautunut.

Suunnittele nyt jotain järkevää tekemistä työttömyysajaksi. Ryhdy tekemään käsitöitä, vaikka et ihan omaksesi niitä tuntisi. Lue tulevan talven kurssit niin kotiseutusi kansalaisopistosta kuin avoimesta yliopistosta heti kun ne julkaistaan. Ja hyödynnä ainakin kesän runsas vapaa-aika murehtimisen sijasta varautumalla tulevaan talveen: tankkaa D-vitamiinia löhöämällä auringossa, ja poimi marjoja ja yrttejä talven ikävien iltojen iloksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme