Luottamus mieheen katkolla - mielipiteitä tarvitaan
Taustaa sen verran että mies petti työkaverin kanssa jonka kanssa hänellä oli parin kuukauden suhde, ennenkuin jäivät kiinni. He lopettivat ainakin omien sanojensa mukaan suhteensa heti ja olemme miehen kanssa menneet pariterapiaan ja suhde onkin parantunut enemmän kuin osasin kuvitellakaan.
Mutta nyt. Tänään on tilaisuus jonne kummankin pitäisi (ei pakollinen) mennä työnsä puolesta. Tilaisuuteen kuuluu ensin ohjelmallinen, rento osuus ja sen jälkeen baarikierros. Sanoin miehelleni että jos tää kakkosnainen ei tuu, mies voi mennä miten haluaa mutta jos tulee niin toivon että ei mene baarikierrokselle.
Samoin ollaan sovittu miehen kanssa, että jos hänellä on jotain henkilökohtaista keskustelua naisen kanssa, hän kertoo siitä mulle. Me ollaan yritetty rakentaa tätä meidän suhdetta ihan uudenlaisen avoimuuden ja luottamuksen varaan.
Keskiviikkkona illalla meillä on ihan järkyttävä riita miehen menemisistä ja mies pakkasi laukun torstaina töihin ajatuksena, että ei tule enää kotiin. Päivän mittaan miehen mieli muuttui ja itsekin olin taas valmis antamaan anteeksi. Iltapäivällä tajusin skype-keskustelussa että mies oli puhunut tän naisen kanssa ja olivat sopineet että nainen ei ehkä tule tilaisuuteen. Kun kysyin asiaa, mies sanoi että oli unohtanut asian. Vähän ajan kuluttua mies sanoi että ei sanonut koska oli ajatellut että en usko kuitenkaan. Kolmas versio oli että piti asiaa niin vähäpätöisenä ettei maininnut siitä. Mies siis rikkoi sitä että oli luvannut kertoa jos puhuu naisen kanssa ja lisäksi valehteli.
Eilen laittoi sitten töistä viestiä että oli tekstannut naisen kanssa ja varmistanut että tämä ei ole tulossa. Viesti oli miehen sanojen mukaan seuraavanlainen: Ethän ole tulossa huomenna? Jos käy ilmi että oletkin siellä, on kotona helvetti irti.
Kun mies tuli kotiin, pyysin saada nähdä puhelimen. Yllätys yllätys sekä lähetetty että vastaus oli tuhottu. Tähän liittyy myös se, että mies antoi tiistaina mulle puhelimensa ja siinä oli auki sivu jonka luulin olevan miehen Facebookin inbox. Kysyin mieheltä että jaa, onko Mikko Meikäläinen sun kaveri, niin mies hermostu ihan kamalasta, sieppas puhelimen mun kädestä ja alkoi hermostuneena papattaa niitä näitä. Kyseessä ei ollut FB inbox vaan tekstiviestit. Ja eilen siis oli kaikki tekstarit tuhottu ja niitä oli siellä useita.
En tiedä mitä ajatella. Luotanko vielä?
Mä oon ihan rikki tähän ja monesti ajattelen että helpompaa olisi yksin. Olen hurjalla työllä alkanut luottamaan mieheen ja edellisenä viikonloppuna olikin kaverinsa kanssa ja otin miehen iloisena vastaan seksin merkeissä kun tuli kotiin ja juttelin illan kulusta. Mutta tässä on liian monta juttua jotka kherättää kysymyksiä. Oonko vainoharhainen vai onko mulla syytä epäillä?
Kommentit (22)
Itse en ainakaan missään nimessä eläisi päivääkään tuollaisen ripustautuvan kontrollifriikin kanssa. Mies lienee täysikäinen, joten hän ei huoltajaa kaipaa. Vedä ap pää sieltä perseestäsi ja lue nuo viestisi läpi ja mieti mistä kiikastaa.
Minusta yhdessä sovitut "säännöt" ei ole toisen kontrolloimista. Normaalia aikuisen käytöstä ei ole se, että mies valehtelee minkä kerkiää eikä kerro vaimolleen rehellisesti missä mennään.