Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irti AV:sta - kuka lähtee mukaan?

Vierailija
15.06.2012 |

Olen päättänyt vierottua AV:sta kesäloman aikana. Me ollaan lähinnä retkeilemässä ja sähköttömällä mökillä lomalla, tai ulkomaan matkoilla. En lue edes sähköpostia lomalla (eikä ole älypuhelinta ja vaikka olis niin en silti lukis), joten eiköhän AV-vierotuskin onnistu. Pitää vaan loman jälkeen olla unohtanut koko palstan olemassaolo. Onnistui joskus Ellien kanssa, mut sit löysin tänne...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin voin olla loman ajan irti, mut sit palaan taas tänne. Tosin oon jo vähän kyllästynyt tähän meininkiin. Jotenkin keskeinen anti tuntuu tällä hetkellä olevan Palstapersu ja pillunkarvat. Ai niin ja blogit! Huoh.

Vierailija
2/5 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomailla ja silloin pidän myös av lomaa kun kännykässä roaming data esto päällä. Mistään ei jää paitsi koska samoja juttuja täällä jauhetaan ainakin viikon loman ajan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin jaksaa kiinnostaa. Provoihin en ikinä lähde mukaan. Toisten haukkuminenkaan ei kiinnosta. Mutta esim. yliluonnolisketjuista pidän.

Vierailija
4/5 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä haittaa jo työntekoakin. =(

Vierailija
5/5 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui joskus Ellien kanssa, mut sit löysin tänne...

ilmottautuu. Elleissä vaan on se hyvä puoli, että sitä päivitetään hitaampaan tahtiin ja keskustelut ovat syvällisempiä (eivät aina). Tuntuu, että av on paljon nopeatempoisempi, mikä taas tekee minut ärtyneemmäksi.