"Annetaan kani: kyllästyttää"
Ilmoitus keltaisessa pörssissä: "ANNETAAN KANI, käytetty;"
"Annamme Oonan pois koska hänen huolehteminen alkaa jo hieman kyllästyttää."
Siis ihan käytetty kani. Noin kovastikohan se kani huolehtii omistajistaan, että se alkaa jo käydä rasitteeksi...
Ottakaa joku kynnelle kykenevä kani parempaan kotiin!
http://keltainenporssi.fi/search/lemmikkielaimet/muut-lemmikkielaimet/a…
Kommentit (13)
ostaisin, jos meillä ei olisi jo kaninmurhasta kiinni jäänyt kissa. Kani raasu, toivottavasti saa hyvän kodin.
käytetty kani???!!!
en uskaltaisi ottaa yhteyttä perheeseen, joka kirjoittaa noin. Tiedä mitä hulluja saisi elämäänsä.
tai jos haluaisin pelastaakanin, niin en soittaisi omasta kännykästä enkä kertoisi itsestäni mitään. hakisin vaan kanin.
Muakin muuten kyllästyttää mun kani. Sillä on muutama todella rasittava tapa, joita oon saanut katsella jo kymmenen vuotta.
Muakin muuten kyllästyttää mun kani. Sillä on muutama todella rasittava tapa, joita oon saanut katsella jo kymmenen vuotta.
Meillä on kaneja, ja just eilen kyllästytti astua pissalätäkköön kolmatta kertaa vartin sisällä, kun jaloitellessaan lirauttivat.
En kuitenkaan luopuisi pitkäkorvistani, pitää vain selvittää miksi protestoivat juuri nyt.
Näen hiukan ironiaa tuossa "kyllästymisessä", ja jos todella kyllästyttää, niin ihan kiva että etsivät pupulle uutta kotia.
Oma kanini on myös "käytetty", edellinen omistaja ei vaan etsinyt uutta kotia, vaan päästi pihalle... Hesyltä siis hain sen.
kanihan on kiva lemmikki! tai sitten meille sattui eläinkaupasta huippuyksilö vahingossa. olen toista kania ottamassa mutta on vähän vaikeaa kun sen pitäisi sopia jo vähän vanhemman kanirouvan kotkotuksiin
Tämän kirjoittaja on rehellinen vastapainoksi iänikuisille annetaan ALLERGIAN vuoksi.Kaikki tajuaa et 99% allergian ja muuton vuoksi annetaan ilmot on kusetusta.
Vihdoinkin suoraa puhetta ja harmi etten voi ottaa.
Iso osa tosiaan keksii jonkun allergian.
Kai sitä riittää sekin että kertoo kanin olevan terve ja mukava.
Aina lemmikkiä ei voi/halua pitää.
Olisiko se syy että lapsien piti huolehtia eläimestä mutta ei niitä kiinnostanut eläin ja äiti huoltaa sen. Mitä väliä syillä on?
Tosiaan allergian piikkiin menee noita kyllästymisiä, ehkä se ei ole myyjästä niin noloa.
kanit näyttää tosi söpöiltä ja ihmiset luuleen niiden olevan helppoja lemmikkejä. Kuitenkaan ihmiset eivät jaksa siivoilla kanin häkkiä, seurustella sen kanssa. Yllättyvät siitä jätösten määrästä, mitä kani tuottaa. Pissa haisee, liuskottuu kiinni häkin pohjalle. Eivät päästä kania riittävästi jaloittelemaan ja tympiintyvät siihen, kun kani syö kaikki sähköjohdot poikki. Kania ei todellakaan pitäisi antaa harjoittelulemmikiksi kenellekään. Usein vielä otetaan lapselle lemmikiksi...
Iso osa tosiaan keksii jonkun allergian.
Ihan oikeasti se tuli, ja astma päälle. Mutta itkettiinkin viikko ja vieläkin on pupua ikävä. Onneksi sai hyvän kodin. Silti ymmärrän niiiin hyvin niitä jotka haluaa luopua kanistaan. Koska kani voi olla myös erittäin työläs ja vaativa luonteeltaan ja tavoiltaan. Häkin nurkassa apaattisesti nököttävä, masentunut pupu on kyllä helppo lemmikki, mutta hyvin pidetty ei välttämättä ole. varsinkin jos on leikkaamaton.
kanit näyttää tosi söpöiltä ja ihmiset luuleen niiden olevan helppoja lemmikkejä. Kuitenkaan ihmiset eivät jaksa siivoilla kanin häkkiä, seurustella sen kanssa. Yllättyvät siitä jätösten määrästä, mitä kani tuottaa. Pissa haisee, liuskottuu kiinni häkin pohjalle. Eivät päästä kania riittävästi jaloittelemaan ja tympiintyvät siihen, kun kani syö kaikki sähköjohdot poikki. Kania ei todellakaan pitäisi antaa harjoittelulemmikiksi kenellekään. Usein vielä otetaan lapselle lemmikiksi...
Todellakin. Ja kun tähän vielä lisätään se, että kani ei ole todella onnellinen ilman lajitoveria, mutta kanien totutus toisiinsa on monesti hankalaa ja siihen voi mennä viikkotolkulla aikaa... Ja kanit pitäisi vielä leikkauttaakin, ja se maksaa aika paljon enemmän rahaa kun se kanin hankintahinta...
Mulla on ollut kaneja 20 vuotta ja on jatkossakin, mutta sanon silti kaikille kanin ottamista harkitseville aina ensimmäisenä "älä ota". Varsinkaan lasten vastuulle ei kaneja, pitäis aikuisiakin kiinnostaa.
Kani on vaativa lemmikki, kannattaa harkita tarkkaan sellaisen ottamista. Tuossa " annetaan kani, käytetty", näen kyllä enemmän huumoria kuin hulluutta. Ilmoituksensa hauskan rehellinen.
Hei! Onkos kanille jo loydetty kotia? Olisin kiinostunut siita. Saisikos kuljetuksen Lohjalle? Tulisiko siis tavaroita tai hakkia mukaan? Jos kani on siis jaljella, voisin ottaa sen. :)