Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt ja paksu parempi kuin pitkä

Vierailija
02.05.2010 |

Uusi mies ihan vasta kokeiluasteella. Saa nähdä miten sujuu. Kun täällä on näitä ison hehkutuksia niin täytyi nyt kirjoittaa omaa kokemusta tällä kertaa kun vähän poikkeaa yleisestä linjasta.

Edellisellä miehelläni oli pitkä (siis iso penis). Ei hirveän paksu, mutta pituuteen nähden sopusuhtainen. Tässä suhteessa olin häneen oikein tyytyväinen, muuten sitten ei niin sujunutkaan.

Uudella miehelläni taas on huomattavasti lyhyempi. Olisiko vähän reilut kymmenen senttiä pituutta erektiossa, olen tosin huono arvioimaan, mutta paksuutta varmaan suunnilleen saman verran kuin exälläkin.

Vaikutus on se, että ainakin tähän asti nautin selkeästi enemmän nykyisen mieheni kanssa yhdynnästä yksinkertaisesti siitä syystä, että kun hän on kokonaan sisälläni hän hieroo peniksensä ympäristöllä ja alavatsallaan samalla minua mikä tuntuu ihanalta. Lisäksi tuntuu, että on jotenkin lähempänä toista kun penis on ihan juurta myöten sisälläni.

Exäni penishän ei suuresta pituudestaan johtuen koskaan käynyt kokonaan sisälläni, ei yhtään ainoaa kertaa. Hän aina ikäänkuin työnteli sitä edestakaisin kauempaa ja peniksestä oli aina muutama sentti ulkopuolella.

Ainakin minulla siten pitkällä peniksella penis on yhdynnässä ainoa osa joka osuu minuun. Lyhemmän kanssa taas hieroudumme ja hieromme toisiamme vasten mikä tuntuu todella hyvältä. Varsinkin ratsastaessa itse tämä ero tuntuu huimalta ja ehdottomasta lyhyemmän hyväksi. Takaapäin tämä ei ehkä ihan sillä tavoin toimi, tai en tiedä vielä kun ei ole vielä kauheasti siitä kokemusta tässä suhteessa.

Muutenkin jotenkin juuri tuo kokonaan sisälläni oleminen ja siellä vaikka vaan hieman liikkuminen on aivan ihanaa ja jollain tavalla uutta minulle. Huomaan, että ei minua ainakaan tarvitse oikeastaan välttämättä ollenkaan pumpata pitkin liikeradoin pitkällä peniksellä niinkuin exäni aina pyrki tekemään vaan rauhallisempikin meno voi tuntua todella hyvälle. Joku voi sitten sanoa, että ei se koko vaan taito, ja että nykyiseni varmaankin vaan osaa käyttää paremmin penistään, mutta kyllä tässä juuri se koko on mielestäni se keskeinen tekijä joka tekee eron nautinnossani.

Tiedän hyvin, että uutuuden viehätyskin on tekijä, joka voi uuden kanssa saada jotain tuntemaan paremmalta, mutta kyllä minä hehkuttaisin vilpittömästi lyhyemmän peniksen puolesta, kunhan on riittävästi jykevyyttä ja paksuutta mitä sitäkään ei tarvita (eikä varmaan ole edes toivottavaa) ylenmäärin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea matkaan !

Mici (167cm, 89kg)

Vierailija
2/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mici nyt joka tapauksessa parempi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä moni mies ei tule ajatelleeksi (ehkä nainenkaan?) on, että naiselle mielihyvän keskuksia on kaksi. Toinen on klitoris joka on ulkopuolella ja toinen g-piste sisäpuolella, etuseinämässä (sen löytää koukistamalla sormea sisällä). Näin ollen pelkkä sisään-ulos liike vaginassa ei tunnu naisesta "juuri miltään", eikä ainakaan niin hyvältä kuin miehestä, jolla tuo liike osuu juuri mielihyvää eniten tuottavaan alueeseen, terskan liitoskohdassa, alapuolella.

Siksi jotkut naiset sanovat, että ei se koko, vaan se taito. Esimerkiksi lähetyssaarnaajassa parasta naiselle on kun mies oikein porautuu naiseen sisään, naiseen kiinni, jolloin miehen häpyluu hieroo naisen klitorista. Joissain asennoissa mies voi osua naisen g-pisteeseen ja se on todella nannaa, mutta ei onnistu niin, että vaan vedetään pitkää liikerataa sisään-ulos-sisään.

Olen ap:n puolesta tosi iloinen, ja ap:n miehen myös, koska miehelle parasta on nauttiva nainen! Ja hyvä, että tulit kertomaan tänne. Ehkä joku taas tästäkin oppii :-)

Mies ja nainen ovat erilaisia ja saavat nautintonsa eri jutuista.

PS. En siis sano, että iso muna ei naista tyydyttäisi, sanon vaan että pelkkä iso muna ei yleensä tyydytä, sitä pitää myös osata käyttää oikein. Ja hyväksi rakastajaksi voi ja kannattaa kaikkien opetella!

Vierailija
4/4 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä ja paksusta tunnutaan tykkäävän myös ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme