Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinkö miehestä liian hyvännäköisen??

Vierailija
23.11.2005 |

Olen ollut niin onnekas, että olen saanut itselleni todella komean ja muutenkin ihanan miehen. Miehelläni on kuitenkin aivan kauhea maku vaatteissa, hän ei jaksa eikä osaa panostaa ulkoiseen olemukseensa. Näin on ollut suhteemme alusta asti. Se on oikeastaan ollut hänessä vain sympaattinen piirre.

No, minäpä kuitenkin päätin alkaa valitsemaan miehelle tyylikkäitä ja trendikkäitä vaatteita. Nyt huomaan, että se oli ehkä erehdys. Mies saa ihan toisella tavalla huomiota, jopa vierailta ihmisiltä. Kun ravintolassa menin hetkeksi käymään wc:ssä, oli hän heti jonkun naislauman ympäröimänä. Kaupungilla naiset hymyilevät ja tuijottavat. Suoraan sanoen alkaa jo ärsyttää... Voin vain kuvitella minkälaista huomiota mies saa työpaikkansa naisilta.

Mitäs tässä kannattaisi oikein tehdä? Hyväksynkö sen, että mies on muittenkin mielestä kivannäköinen vai alanko vaivihkaa ostaa hänelle hölmöjä vaatteita? :) Mies itse on nykyiseen tilanteeseen enemmän kuin tyytyväinen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi! Minusta on kuitenkin kivempaa, että mies on kivan näköinen kuin että sitä sais hävetä. Ole onnellinen! Sitähän se parisuhde on luottamusta. Mites se oma ulkonäkö, onko siihen panostettu?

Vierailija
2/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen saanut olla ainoa meidän parisuhteessa, jonka perään tuijotellaan. Taidan olla aika itsekäs... nyt huomaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies kanssa todella kääntää päitä. ja kaikenlisäksi on ihan hämillään saamastaan huomioista, ihan huomaa ettei tosiaankaan ole siihen tottunut.

Vierailija
4/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olis se joka koko ajan kieli pitkällä tuijottelis muita naisia tmv.

Vierailija
6/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaat valittaa. Naiset muokkaa miehiä ja miehet muuttuu nössöiksi ja alistuviksi ja sittenpäs naisia ei enää kiinnostakkaan vaan pitää alkaa vilkuilla vieraisiin " pöytiin" . Koska me naiset opimme että miehet on myös itsenäisiä persoonia???????

Vierailija
7/7 |
23.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kehtaat valittaa. Naiset muokkaa miehiä ja miehet muuttuu nössöiksi ja alistuviksi ja sittenpäs naisia ei enää kiinnostakkaan vaan pitää alkaa vilkuilla vieraisiin " pöytiin" . Koska me naiset opimme että miehet on myös itsenäisiä persoonia???????

Eikä miehestäni saa nössöä tekemälläkään. Mielestäni vaatteiden valitseminen miehelle (jos hän on itsekin niihin tyytyväinen), ei ole toisen identiteettiin puuttumista. Sen myönnän, että liian mustasukkainen saatan olla.

ap