Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö siivoojalle 1500e kk käteen?

Vierailija
14.06.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on lähes sh: n palkka :o

Vierailija
2/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kunnallisen siivoojan palkka n 1900 kk josta jäi käteen jotain tota luokkaa. Tein kolmessa vuorossa mm. joka 6. yö töissä ja toi sisälsi jo kaikki lisät. Ilman vuorolisiä toi olisi ollut vähän päälle 1500 ollut brutto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos siivoojalle sitten jää käteen kuukaudessa? On se kumma jos ei jää tuota...

Aatellaampa että minun isä on on hydrolinellä töissä eli valmistaa hydrauliikka osia autoihin, koneisiin jne. En tiedä sen tarkemmin mutta kuitenkin.

Isä tienaa jonkun päälle pari tonnia kuussa, josta lähtee verot. Isälle jää käteen semmoset 1500e kk.

Joten jos tuostakin ammatista tienaa tuon verran, eli perus duunarin duunia, nii kai nyt siivoojallekin pitäis

Mun mielestä siivoojalle pitäs oikeesti maksaa hyvin! Eikö kukaan arvosta niitä ihmisiä jotka pitää paikat siisteinä!

Vierailija
4/7 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hyvä palkka siivoojalle. Täällä toimittaja, jolla työkokemusta vakityöstä jo 14 vuotta. Palkka nettona 1980 euroa kuussa, siis vain nelisensataa tuota oletettua siivoojan nettopalkkaa enemmän. Mulla ei ole ilta-, eikä viikonlopputöitä.

Vierailija
5/7 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, jos ois mahdollista tehdä täysiä tunteja niin vois päästä lähelle, mutta ei siltikään ihan.

Vierailija
6/7 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(pari vuotta sitten)jäi käteen siivoustyöstä n.1600-2000€/kk.Ja ihan normi kiinteistö homissa olin =)

Vierailija
7/7 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalliselle siivoojalle voi jäädäkin tuon verran.

Siivousfirmassa, kuten SOL tai ISS, työskentelevälle käteenjäävä summa voi olla enemmänkin 1000 € luokkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä