Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolia huolia -hometta!

Vierailija
23.11.2005 |

Mieheni on kuntoutuksessa ja minä sairaslomalla. Näihin vaikuttaa ilmeisesti home, joka on kertynyt elämämme aikana elimistöön ja sairastuttanut (homemyrkyillään). Mieheni on ollut homekoulussa, homesairaalassakin ehkä ja minulla on ollut töissä myrkyllisiä VOC-kaasuja ja viime aikoina luultavasti hometta.

Nyt sitten, kun minun pitäisi olla sairaslomalla toipumassa ja virkistymässä väsymyksestä, niin minua vain huolettavat nykyisten olintilojemme homeet. Mieheni kuntoutuspaikassa haisee vahvasti home ja olemme varmoja, että siellä on pahasti hometta. Siellä ei sitä myönnetä, on kuulemma testattukin, ettei ole (mitenhän?). Työpaikallani on ilmeisen varmasti hometta myös, ainakin toisissa osissa taloa.

No, mitäänhän homeen vaikutuksesta ei voida todistaa, eikä kukaan lääkäri tai sairaanhoitaja halua siihen uskoa. Eivät varmaan edes suostu testaamaan. Tulisi niin kalliiksi rakentaa uudet talot tai remontoida kerta kaikkiaan uusiksi.

Ei siis näytä tulevan loppua näille huolille :( Miten mieheni kuntoutuksen käy, jos tulemme siihen tulokseen, ettei hänen kannata olla siellä hometalossa? Tuo kuntoutus kun olisi ollut nyt ihan paikallaan, kun hän ei vielä pysty nykyisessä kunnossa menemään töihinkään. Sitten jos hän joutuu jäämään kotiin, kunto menee alaspäin :( Ja minun työpaikkani sitten, jos joudun jättämään senkin homeen takia...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi