Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian paksu perhoseksi?

Vierailija
14.06.2012 |

Mieheni mielestä olen lihottanut itseni muodottomaksi enkä enää kelpaa hänelle sängyssä. Muuten kyllä väittää yhä rakastavansa.

Olen 25-vuotias nainen, useamman pienen lapsen äiti. Yli 10 vuoden yhdessäolon aikana olen säännöllisesti ulkoillut kaksi kertaa päivässä. Muuta liikuntaa en ehdi harrastaa. Viimeisen lapseni jälkeen olen kyllä lihonut 4 kg mutta painoindeksini on edelleen hyvissä rajoissa ollen 21,9. Mieheni on minua yli 10 vuotta vanhempi. Suurimman osan yhdessäolostamme hän on ollut varsin ylipainoinen (BMI yli 36) kunnes nyt keväällä päätti alkaa liikkumaan. Tämän kuntoiluinnostuksen myötä minä en enää kelpaa hänelle, vaan olen muuttunut läskiksi. Missä vika ja onko kellään kokemusta vastaavasta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti voi!

Vierailija
2/4 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ainakaan ylipainoinen ole. älä anna miehesi musertaa itsetuntoasi.

yleensä miehillä laihdutus liittyy johonkin kriisiin tai tavotteeseen. en nyt halua maalailla piruja seinälle, mutta voisiko miehesi olla kiinnostunut jostain toisesta naisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ainakaan ylipainoinen ole. älä anna miehesi musertaa itsetuntoasi.

yleensä miehillä laihdutus liittyy johonkin kriisiin tai tavotteeseen. en nyt halua maalailla piruja seinälle, mutta voisiko miehesi olla kiinnostunut jostain toisesta naisesta?

Vierailija
4/4 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

n kymmenen vuoden takaa. Tällä hetkellä olen onnellisesti uudelleen naimisissa ja kahden ihanan lapsen äiti. Ex piikitteli läskeistäni, olin normaalipainoinen, ja oli itse himokuntoilija henkeen ja vereen. Urheili ja söi terveellisesti, minä en olisi saanut edes jäätelöä syödä. Omissa häissäni olin liian lihava hänen mielestään... Mutta nyt lasten jälkeen vähän pulskemmassa kunnossa olevana kelpaan nykyiselle miehelleni erittäin hyvin. Itse hain eroa 10v sitten, ja exn maailma romahti, kun piikittelyn kohden otti ja lähti=). Ex-miehen ja nykyisen miehen itsetunnoista ei vo puhua samana päivänäkään, exllä sitä ei ollut ollenkaan = olin hänelle vain "koriste" jonka olisi pitänyt täyttää kaikki missinmitat. Veikkaisin apn tapauksessa samaa tai sitten sillä on toinen odottamassa.