Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos lanseteissa on päiväys mennyt vanhaksi 2011 vuoden alussa, uskaltaako niitä vielä käyttää?
14.06.2012 |
siis verensokerin mittaukseen tarkoitetut lansetit. Siis ne neulat, joilla tehdään reikä ihoon. Mitä haittaa voi olla, jos käytän niitä?
Kommentit (4)
Kysehän on siis neulasta, jolla tehdään reikä ihoon, eikä esim. verensokerimittariin käytettävästä liuskasta.Voiko neula muka "pilaantua"?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
...voit käyttää. Niin kauan kuin niitä riittää. Ei ole mitään syytä mikset voisi - töissä tosin ei käytettäisi, niin järjetöntä kuin se onkin (terveyskeskuksessa).
Alue: Aihe vapaa
jos itseltä otat.
Töissä en enää käyttäis.