Olenko mä ainut, jonka mielestä Jussi69 on lapsellinen sössöttäjä?
Pukeutuisi edes niinkuin ikäisensä miehet eikä kuten kapinalliset angstiteinit.
Kommentit (15)
mielipiteitä. Ei kaikkien miesten tarvitse olla klooneja.
mutta kieltämättä tulee mieleen että ehkä tyyliä voisi vähän muuttaa ikään sopivammaksi, koska olemuksesta muuten vanheneminen vähän näkyy.
ja selkeästi on miettinyt elämää syvällisesti. Tykkään tästä persoonallisesta kaverista.
Kaveri soittaa bändissä, tyyli siis sopii imagoon oikein hyvin.
pitäisi keikkoja heitellä?
Tuo on Jussin tyyli ja ainakin mun pn kovin vaikea kuvitella häntä toisenlaisissa vaatteissa.
En ymmärrä, miksi ihmisen pitäisi pukeutua ikänsä mukaan jos se ei kerran ole oma tyyli.
pitäisi keikkoja heitellä?
Tuo on Jussin tyyli ja ainakin mun pn kovin vaikea kuvitella häntä toisenlaisissa vaatteissa.
En ymmärrä, miksi ihmisen pitäisi pukeutua ikänsä mukaan jos se ei kerran ole oma tyyli.
Bändiin tullessaan myös melkoinen nuori jumala, kun ei vielä ollut tuota "vampyyri"markkinointia, vaan sai pitää oman kullaruskean, pitkän, taipuisan tukkansa. Kroppa oli upea. Ja hymy!
Bändistä haluttiin tehdä viisi sarjakuvahahmoa ja keksittiin tuo "gootti"juttu, minkä takia Jyrki rupesi madaltamaan ääntään ja leikkasi & värjäytti tukkansa, Jussi samoin pitämään nykyisenlaista tukkaa ja kaikki pukeutumaan vain mustiin. Pidin alkuperäisestä rockbändistä enemmän, mutta arvostan että ovat tehneet nyt 20 vuotta kovaa työtä samalla porukalla. Joidenkin jäsenten elämäntavat surettavat, vielä kun "vampyyrin" tyylissä ihmisessä näkyy vielä selvemmin ne seuraukset.
Vaikka Jussi videoissa on se pieni tyhmä koheltava mies, niin elävässä elämässä hän on bändin tervein ja huomaavaisin. Tosi kohtelias, puhuu kaikille omana itsenään, ei starana.
Ei siis musta hiusväri imeytynyt aivoihin asti. :)
kyl vähän huvittaa. Olen kuullut noita kommentteja miten on tosi fiksu, mut ei mahdu mun päähäni miten joku tosi fiksu voisi käyttäytyä noin.
Linna ohjelmaa vilkaisin sen verran, että järkytyin, että Jussi oli vm. 1972. Olin aina kuvitellut hänen olevan huomattavasti paljon nuorempi kuin mä. Vähintään kymmennen vuotta.
Hän on pennusta saakka jo pukeutunut kuin idiootti, miksei aikuisenakin jatkaisi samaa rataa? Hän on taitelija, jolla on paljon järkevää sanottavaa.
Sun lihis kastuu salaa kuitenkin...
No miten sen Jussin sitten pitäisi mielestäsi pukeutua?
Sullakin lienee sun duuniin sopivat vaatteet?
Sulla tuskin on vaan pokkaa loppuun asti oma ittes missä vaan....
Samaan kastiin kuuluu mm Rasmuksen Lauri.