Paljasta ällöttäviä asioita joita teet salaa!
Haisteletko omia pierujasi? Pissaatko suihkussa? Pesetkö varmasti aina kätesi vessakäynnin jälkeen? Kaiveletko nenää? Syötkö räkääsi? Haisteletko pikkuhousujasi? Antaa tulla!
Kommentit (48)
Minä luulen, että kysyjä tarkoitti, että miksi hommaa jää tuohon, että vain pissit nihin?
Itse haistelen ja koekäytän tyttöystäväni pikkuhousuja tai jos käyn jossain kylässä, jossa on nuoria naisia, niin tsekkaan mahdollisuuksien mukaan, että mitä likapyykkikorista löytyy.
Onko täällä muita muiden likapyykkikoreja läpikäyviä?
mutta monia varmaan, se, että mua ei haittaa jos panon aikana panee perseeseen,pilluun ja suuhun.
Eli mua ei ällötä perseessä liikkunu kikkeli suussa.
Ja ne tauti ym.löpinät ei kiinnosta pätkääkään :)
Muita ns."ällöjä" tapoja ei ole.
ei varmaan ole muita ällöjä tapoja kun nenän kaivaminen ja se että en joka kerta pese käsiä kun tulen vessasta..
Tässä ketjussa pari asiaa pisti silmiin.. eli jos jalkapohjista saa revittyä nahkasuikaleita, kyse on yleensä jalkasienestä, lamisil solo auttaa :)
Mua ällöttää ajatuskin suihkuun pissaamisesta kun se virtsan haju leviää koko kylppäriin. Miksi ei voi käydä vessassa ennen suihkuun menoa, sen jopa meidän lapset muistaa :)
Syön räkääni ja joskus satun saamaan ns kiinni kuukautisverihyytymiäni (tunnen kun sellainen on tulossa) ja syön nekin.
Kumpikohan on ällöttävämpää?
No hyytymät maistuvat kyllä paremmalta kuin räkä joka ei oikeastaan maistu millekkään.
Mulla on himo syödä raakaa kananmunaa, banaania ja maksamakkaraa smoothiena. En kehtaa tehä sitä kun yksin ollessani
Minäkin käytän vaippoja salaa ;D parasta!
Haudon avattua maitopurkkia kaapissa ja juon sitä pilaantuneena. Vatsa menee sekaisin ja nautin kammottavista ripulipieruista
Hyi yöh teitä! Minun ällöttävä tapa on katsoa pönttöön ennenkuin vedän sen.
Hyi olkoon teitä pyllyn kaivajia. Yrjö!
Itse kaivan joskus nenää (eikö kaikki? vai pysyykö teillä nenä muka itsestään puhtaana) mutta pesen aina neuroottisen puhtaaksi kädet sen jälkeen.
tekee mieli kaivaa nenää ku lukee näitä
Siis käytätte vaippoja? Vauvojen vai? Kuljette vaipat housuissa pitkin huushollia? En käsitä. Menee yli hilseen pahasti.
Pissaan suihkuun ja kaivan nenää. Asun yksin joten suihkun jälkeen istun usein pylly paljaana sohvalla. Jos piereskelen niin saatan tarkoituksella haistaa mikäli nenään osuu.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 21:38"]
Siis käytätte vaippoja? Vauvojen vai? Kuljette vaipat housuissa pitkin huushollia? En käsitä. Menee yli hilseen pahasti.
[/quote]
Minäkin haluaisin tietää, mikä idea tuossa siis on?:D Ettei tarvitse mennä vessaan, vai onko siihen vaippaan kiva tehdä tarpeensa? Joku tuolla sanoi että se on kiihottavaa? Olisi kiva kuulla mielipiteitä.
Kaivelen korvia ja piereskelen surutta kotioloissa.
Olen liian avoin, en tee oikein mitään salaa. Enkä mitään pervoa kuten muut tässä ketjussa. Pitääpä kehittää joku herkullinen salapahe.
Sehän on vaan järkevää pissata suihkussa. Siinähän säästää vettä?
kyseessä on seksuaalinen fetissi, niinkuin minullakin. Jotkut taas saavat siitä täysin vilpitöntä turvallisuuden tunnetta, syitä on varmasti monia muitakin (myös jos poisluetaan nämä syyt, joiden vuoksi vaippailu ei mielestäni kuulu äklöilyketjuun, eli oikeat pidätysvaikeudet yms.)
t. se 14