Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljasta ällöttäviä asioita joita teet salaa!

Vierailija
14.06.2012 |

Haisteletko omia pierujasi? Pissaatko suihkussa? Pesetkö varmasti aina kätesi vessakäynnin jälkeen? Kaiveletko nenää? Syötkö räkääsi? Haisteletko pikkuhousujasi? Antaa tulla!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä on seksuaalinen fetissi, niinkuin minullakin. Jotkut taas saavat siitä täysin vilpitöntä turvallisuuden tunnetta, syitä on varmasti monia muitakin (myös jos poisluetaan nämä syyt, joiden vuoksi vaippailu ei mielestäni kuulu äklöilyketjuun, eli oikeat pidätysvaikeudet yms.)

Mutta idea on tuo vaippojen käyttäminen. Jotkut eivät tee tarpeitaan niihin, jotkut tekevät. Jotkut taas katsovat kun partneri käyttää niitä. Itse pukeudun ja pissaan niihin, ja siihen se jääkin.

t. 14

Ei ole totta!!? Saanko kysyä miksi? Ihan vilpittömästi haluan tietää.

t. se 14

Vierailija
22/48 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että kysyjä tarkoitti, että miksi hommaa jää tuohon, että vain pissit nihin?

Itse haistelen ja koekäytän tyttöystäväni pikkuhousuja tai jos käyn jossain kylässä, jossa on nuoria naisia, niin tsekkaan mahdollisuuksien mukaan, että mitä likapyykkikorista löytyy.

Onko täällä muita muiden likapyykkikoreja läpikäyviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta monia varmaan, se, että mua ei haittaa jos panon aikana panee perseeseen,pilluun ja suuhun.

Eli mua ei ällötä perseessä liikkunu kikkeli suussa.

Ja ne tauti ym.löpinät ei kiinnosta pätkääkään :)

Muita ns."ällöjä" tapoja ei ole.

Vierailija
24/48 |
04.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan ole muita ällöjä tapoja kun nenän kaivaminen ja se että en joka kerta pese käsiä kun tulen vessasta..

Tässä ketjussa pari asiaa pisti silmiin.. eli jos jalkapohjista saa revittyä nahkasuikaleita, kyse on yleensä jalkasienestä, lamisil solo auttaa :)

Mua ällöttää ajatuskin suihkuun pissaamisesta kun se virtsan haju leviää koko kylppäriin. Miksi ei voi käydä vessassa ennen suihkuun menoa, sen jopa meidän lapset muistaa :)

Vierailija
26/48 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön räkääni ja joskus satun saamaan ns kiinni kuukautisverihyytymiäni (tunnen kun sellainen on tulossa) ja syön nekin.

Kumpikohan on ällöttävämpää?

No hyytymät maistuvat kyllä paremmalta kuin räkä joka ei oikeastaan maistu millekkään.

Vierailija
27/48 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on himo syödä raakaa kananmunaa, banaania ja maksamakkaraa smoothiena. En kehtaa tehä sitä kun yksin ollessani

Vierailija
28/48 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön raakaa jauhelihaa.

Vierailija
29/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käytän vaippoja salaa ;D parasta!

Vierailija
30/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudon avattua maitopurkkia kaapissa ja juon sitä pilaantuneena. Vatsa menee sekaisin ja nautin kammottavista ripulipieruista

Vierailija
31/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yöh teitä! Minun ällöttävä tapa on katsoa pönttöön ennenkuin vedän sen.

Vierailija
32/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon teitä pyllyn kaivajia. Yrjö!

Itse kaivan joskus nenää (eikö kaikki? vai pysyykö teillä nenä muka itsestään puhtaana) mutta pesen aina neuroottisen puhtaaksi kädet sen jälkeen.

Vierailija
33/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee mieli kaivaa nenää ku lukee näitä

Vierailija
34/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytätte vaippoja? Vauvojen vai? Kuljette vaipat housuissa pitkin huushollia? En käsitä. Menee yli hilseen pahasti. 

Vierailija
35/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan suihkuun ja kaivan nenää. Asun yksin joten suihkun jälkeen istun usein pylly paljaana sohvalla. Jos piereskelen niin saatan tarkoituksella haistaa mikäli nenään osuu. 

Vierailija
36/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 21:38"]

Siis käytätte vaippoja? Vauvojen vai? Kuljette vaipat housuissa pitkin huushollia? En käsitä. Menee yli hilseen pahasti. 

[/quote]

Minäkin haluaisin tietää, mikä idea tuossa siis on?:D Ettei tarvitse mennä vessaan, vai onko siihen vaippaan kiva tehdä tarpeensa? Joku tuolla sanoi että se on kiihottavaa? Olisi kiva kuulla mielipiteitä. 

Vierailija
37/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelen korvia ja piereskelen surutta kotioloissa. 

Vierailija
38/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian avoin, en tee oikein mitään salaa. Enkä mitään pervoa kuten muut tässä ketjussa. Pitääpä kehittää joku herkullinen salapahe.

Vierailija
39/48 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan järkevää pissata suihkussa. Siinähän säästää vettä?

Vierailija
40/48 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vauvapalstaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi