Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä pidät kännykkää juostessa?

Vierailija
14.06.2012 |

Ennen pidin kädessä, mutta tää uus Lumia 900 on liian iso kädessäpidettävä ja taskuja ei näin kesällä ole. Onko kaivettava kaapinperiltä vanha vyölaukku =D

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sykemittari kaikkine lisävarusteineen. Musiikkia ipodilla, basso antaa lisäpotkua.

Vierailija
22/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan vanhaa ketjua. Mistä saisi pienen vyölaukun, sellaisen, johon mahtuisi just puhelin ja avaimet? Taskussa hölskyy ja ilman en halua lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:lla halpa: http://www.hm.com/fi/product/09383?article=09383-A

Mulla on käytössä vähän kalliimpi SpiBelt, saa Intersporteista tai tilaamalla netistä. http://www.spibelt.fi/

Vierailija
24/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2012 klo 14:00"]

kiinnitettävä kännykkä pussukka. Siitä soitan musiikit ja seuraan vauhtia yms Sports Trackerilla.

Tosi hyvä on, ei haittaa menoa yhtään.

[/quote]

mulla ei ole hauista joten kannan kädessäni iphonea. Ihan sport trackerin takia. Tuollainen käteen laitettava kotelo olisi kätsä. 

Vierailija
25/34 |
13.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Juoksen rannetietokoneen ja ipod sufflen kanssa.

Vierailija
26/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä pujotan ipodin esinahan sisään ja siinä se pysyy koko lenkin (60min,10km).

Vierailija
27/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset osaa lenkkeillä ilman musiikkia tms.? Ilmeisesti ei. Luulis, että voi lenkkeillä omien ajatustensa kanssa, mikä olisi myös ihan terveellistä. Turvallisuusriskikin se jatkuva korvamelu on, kun ei kuule mitä ympärillä tapahtuu kaupungissa juostessa/pyöräillessä jne.

Vierailija
28/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten lukenut ketjua? Ei lähes kaikki puhelinta musiikin takia pidä mukana, vaan sports trackerin tai muun vastaavan appin sekä turvallisuuden takia. Itsekin olen soittanut apua, kun olen kaatunut lenkillä kilometrien päässä kotoa. Onni, että oli puhelin mukana, koska polvet ja kasvot olivat verillä enkä pystynyt kunnolla kävelemään. Eikä ollut melua korvassa.

Vierailija
29/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliiveissä.

Vierailija
30/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään, tai no kotona!

Kun olen juoksemassa en kännyköitä tarvitse

Vierailija
31/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun kaikissa juoksuvaatteissa (Nike, Asics) on taskut niin avaimille kun puhillekin. Kunnon varusteet auttavat siis tässäkin. Olen myös käyttänyt hauiskoteloa, toimii sekin varsinkin luistellessa.

Vierailija
32/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:13"]

Ainakin mun kaikissa juoksuvaatteissa (Nike, Asics) on taskut niin avaimille kun puhillekin. Kunnon varusteet auttavat siis tässäkin. Olen myös käyttänyt hauiskoteloa, toimii sekin varsinkin luistellessa.

[/quote]

Niin se piti vielä sanoa, laitan puhelimeen yleensä eston päälle etteivät puhelut + viestiäänet tule läpi, ainoastaan musiikki soljuu ja gps loggaa yhdessä sykevyön kanssa.

Vierailija
33/34 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:14"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:13"]

[/quote]

Niin se piti vielä sanoa, laitan puhelimeen yleensä eston päälle etteivät puhelut + viestiäänet tule läpi, ainoastaan musiikki soljuu ja gps loggaa yhdessä sykevyön kanssa.

[/quote]

Ja jatketaan vielä sen verran että käytän musiikkipuhelimena yleensä sim-kortitonta lumiaa!

Vierailija
34/34 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimelle on käsikoteloja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi