missä pidät kännykkää juostessa?
Ennen pidin kädessä, mutta tää uus Lumia 900 on liian iso kädessäpidettävä ja taskuja ei näin kesällä ole. Onko kaivettava kaapinperiltä vanha vyölaukku =D
Kommentit (34)
Nostan vanhaa ketjua. Mistä saisi pienen vyölaukun, sellaisen, johon mahtuisi just puhelin ja avaimet? Taskussa hölskyy ja ilman en halua lähteä.
H&M:lla halpa: http://www.hm.com/fi/product/09383?article=09383-A
Mulla on käytössä vähän kalliimpi SpiBelt, saa Intersporteista tai tilaamalla netistä. http://www.spibelt.fi/
[quote author="Vierailija" time="14.06.2012 klo 14:00"]
kiinnitettävä kännykkä pussukka. Siitä soitan musiikit ja seuraan vauhtia yms Sports Trackerilla.
Tosi hyvä on, ei haittaa menoa yhtään.
[/quote]
mulla ei ole hauista joten kannan kädessäni iphonea. Ihan sport trackerin takia. Tuollainen käteen laitettava kotelo olisi kätsä.
Kotona. Juoksen rannetietokoneen ja ipod sufflen kanssa.
miehenä pujotan ipodin esinahan sisään ja siinä se pysyy koko lenkin (60min,10km).
Eikö ihmiset osaa lenkkeillä ilman musiikkia tms.? Ilmeisesti ei. Luulis, että voi lenkkeillä omien ajatustensa kanssa, mikä olisi myös ihan terveellistä. Turvallisuusriskikin se jatkuva korvamelu on, kun ei kuule mitä ympärillä tapahtuu kaupungissa juostessa/pyöräillessä jne.
Et sitten lukenut ketjua? Ei lähes kaikki puhelinta musiikin takia pidä mukana, vaan sports trackerin tai muun vastaavan appin sekä turvallisuuden takia. Itsekin olen soittanut apua, kun olen kaatunut lenkillä kilometrien päässä kotoa. Onni, että oli puhelin mukana, koska polvet ja kasvot olivat verillä enkä pystynyt kunnolla kävelemään. Eikä ollut melua korvassa.
en missään, tai no kotona!
Kun olen juoksemassa en kännyköitä tarvitse
Ainakin mun kaikissa juoksuvaatteissa (Nike, Asics) on taskut niin avaimille kun puhillekin. Kunnon varusteet auttavat siis tässäkin. Olen myös käyttänyt hauiskoteloa, toimii sekin varsinkin luistellessa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:13"]
Ainakin mun kaikissa juoksuvaatteissa (Nike, Asics) on taskut niin avaimille kun puhillekin. Kunnon varusteet auttavat siis tässäkin. Olen myös käyttänyt hauiskoteloa, toimii sekin varsinkin luistellessa.
[/quote]
Niin se piti vielä sanoa, laitan puhelimeen yleensä eston päälle etteivät puhelut + viestiäänet tule läpi, ainoastaan musiikki soljuu ja gps loggaa yhdessä sykevyön kanssa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:13"]
[/quote]
Niin se piti vielä sanoa, laitan puhelimeen yleensä eston päälle etteivät puhelut + viestiäänet tule läpi, ainoastaan musiikki soljuu ja gps loggaa yhdessä sykevyön kanssa.
[/quote]
Ja jatketaan vielä sen verran että käytän musiikkipuhelimena yleensä sim-kortitonta lumiaa!
Minulla on sykemittari kaikkine lisävarusteineen. Musiikkia ipodilla, basso antaa lisäpotkua.