Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä pidät kännykkää juostessa?

Vierailija
14.06.2012 |

Ennen pidin kädessä, mutta tää uus Lumia 900 on liian iso kädessäpidettävä ja taskuja ei näin kesällä ole. Onko kaivettava kaapinperiltä vanha vyölaukku =D

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus siksi, että saatan mennä jonnekin juosten (vanhemmille, kaverille, tms) ja soitan miehen hakemaan.

ap.

Vierailija
2/34 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja kaatua pimeässä ja räntäsateessa tms tylsää. Liäksi seuraan reittiä puhelimen GPSn avulla ja kuuntelen myös musaa.

Ja vastaus apn kysymykseen, yleensä joksuvaatteen kännykkätaskussa. Puhelin pitäisi vähitellen päivittää uuteen ja älypuhelimet tuntuvat aika isoilta survottavaksi pikkutaskuihin :( Mulla on myös kotelo olkavarteen ja juomapullovyö, johon puhelimen varmaan myös saisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kännykässä Spotify, eli musiikit on ehdottomasti oltava mukana. Lumia on iso mötkäle, epäkäytännöllinen kyllä. Pidän sitä kädessä tai joskus juoksuvaatteen taskussa jos se sinne mahtuu (toki se hölskyy siellä tympeästi). Käsipussi on, mutta sen kanssa on hankalaa vaihdella biisejä joten on jäänyt käyttämättä.

Vierailija
4/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen joutunut ompelemaan taskut joihinkin jumppavaatteisiin juuri tuon takia, että pitää saada avaimet ja mp3-soitin jonnekin.

Ja mulla on sellainen ranteen ympärille kiinnitettävä "tasku" myös, jossa on tarrakiinnitys, se on hyvä ylimääräinen tasku. Tosin en tiedä, sopiiko sinne kännykkä.

Vierailija
5/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä. Aina ei tarvitse olla tavoitettavissa.Joskus miettinyt metsälenkillä että pitäisikö olla puhelin mukana, kun yksin juoksee jos sattuu jotain. Tuossa juomapullovyössä on pieni tasku johon mun luuri mahtuu, eikä ole pakko ottaa niitä juomapulloja mukaan jos ei tunne tarvetta.

Vierailija
6/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinta en kanna juostessa mukana, mutta kyllä se sinne mahtuu. Pyöräillessä olen käyttänyt joskus vanhaa vyölaukkua, kun yhteen taskuun ei mahdu puhelin, soitin sekä avaimet. :)

Vierailija
7/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina

Vierailija
8/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tahtoisin joskus ottaa, jotta saisin sports trackerilla mitattua matkan. Mutta en tahdo juosta känny kädessä, eikä se taskuunkaan mahdu.

Mutta ei kai muutakaan keinoa ole...?

Vierailija
9/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kannatko kännykkää aina mukana kaiken varalta? Mä en juoksulenkille ota kännyä mukaan (mulla on ikivanha mp3-soitin musaa varten), pidän vaan huolen siitä, että joku tietää missä olen ja moneltako minun pitäisi olla takaisin.

Rullaluistelulenkeillä mulla on sitten juomavyö mukana ja siinä on tasku, johon mahtuu avaimet ja puhelin.

Vierailija
10/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kännykkää minigrip-pussissa ja vaatetuksesta riippuen tätä pussia sitten juoksuvaatteiden taskussa, mp3 soittimen tai juomavyön erillisessä puhelintaskussa tai sitten tissien välissä. Semmoisen irroitettavan kännykkätaskun, joita ennen vanhaa oli laukuissa saa kivasti kiinni myös rintsikan olkahihnaan. Pitkillä hikilenkeillä on ihan asiallista olla puhelin mukana, jos vaikka sattuu jotain. Mutta yhden puhelimen pilalle hikoilleena - en enää ikinä lähde matkaan ilman minigrip-pussia....

Vierailija
11/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin sen vuoksi mukana, että seuraan siitä juostua matkaa ja nopeutta. IHan mielenkiinnosta. GPS-paikantimella.

Vierailija
12/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnitettävä kännykkä pussukka. Siitä soitan musiikit ja seuraan vauhtia yms Sports Trackerilla.

Tosi hyvä on, ei haittaa menoa yhtään.

Vierailija
13/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tarvitsette lähes joka ainut jotain musiikkia lenkkeillessänne? Eikö vaikkapa kauniissa metsässä ole kivempi kuunnella luonnon ääniä?

Vierailija
14/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tarvitsette lähes joka ainut jotain musiikkia lenkkeillessänne? Eikö vaikkapa kauniissa metsässä ole kivempi kuunnella luonnon ääniä?

vaan Helsingissä eka katuja pitkin Töölönlahdelle ja sitten sen ympäri. Musiikki auttaa jaksamaan.

Vierailija
15/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kanna puhelinta mukana lenkillä. Kuuntelen musiikka iPod shufflella.

Vierailija
16/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily on aivot off hetkeni, jolloin olen yksin ajatukseni kanssa.

Vierailija
17/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkillä mukana?

Vierailija
18/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iPhone mukana sport trackerin takia, eli siitä näen vauhdin ja matkan pituuden jne. Pidän sitä käsivarteen kiinnitettävässä kotelossa. Musiikkia en yleensä lenkillä kuuntele, taidan olla siitä harvinaisuus.

Vierailija
19/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kännykkää mukana. Mp3-soittimessani on klipsi jolla laitan sen housunkaulukseen kiinni, ja avaimen voi pujottaa kengännauhaan.

Vierailija
20/34 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän