Miten karvat pois alapäästä "kotikonstein" ?
Täällä korvessa ei ole mitään mahdollisuutta päästä poistattamaan mihinkään alapääkarvojaan, joten miten poistan ne kotona ?
Joskus olen posliinin ajellut ja en ole tulokseen tyytyväinen. Hetken päästä alapää alkaa punoittaa ja kutista. Eikä se ole mitenkään nätti.
Oisko jotain kivaa vinkkiä heittää ? :) Olis miehelle hääpäiväyllätys.
Kommentit (14)
niitä karvanpoistoaineita yleensä Veeet-merkkistä. Ajelu ja epilointi aiheuttaa minulla paljon tulehtuneita karvatuppia ja ihoärsytystä joten ne ei käy. Veetistäkin tulee hetkeksi punoitusta mutta se laskee parissa tunnissa kun laittaa vaan hyvää voidetta päälle, eikä tule karvatupentulehduksia.
niitä karvanpoistoaineita yleensä Veeet-merkkistä. Ajelu ja epilointi aiheuttaa minulla paljon tulehtuneita karvatuppia ja ihoärsytystä joten ne ei käy. Veetistäkin tulee hetkeksi punoitusta mutta se laskee parissa tunnissa kun laittaa vaan hyvää voidetta päälle, eikä tule karvatupentulehduksia.
Mikähän voide ois hyvä ?
ap
Eka kerta oli tuskaa mutta nyt teen epiloinnin noin viikon välein, jolloin karvoja ehtii kasvaa vain muutamia, eikä siis tarvitse kivusta kärsiä. Epiloinnin jälkeen käytän RFSU:n intiimialueen tuotteita (vihreä purkki, joka tavallaan kuorii kemiallisesti ja punainen purkki, joka on kosteusvoidetta, myös harmaassa purkissa on ihanan viilentävää ainetta, joka auttaa kuumottavalle iholle) Ilman noita aineita saan itsekín näppyjä mutta noiden kanssa iho on kuin vauvan peppu. :)
Itse sokeroin. Pari kertaa meni oppimisessa mutten enää koskaan suostu höyläilemään. Eikä satu yhtä paljon kun epilointi :)
Vierailija kirjoitti:
Itse nypin pinseteillä karvat pois :D Meni pari tuntia kun pidin taukoja, mutta sileää tuli.
Vierailija kirjoitti:
Itse nypin pinseteillä karvat pois :D Meni pari tuntia kun pidin taukoja, mutta sileää tuli.
Hurraa-huuto pinseteille täälläkin :D!
Terävä höylä ja joku pesuneste liukasteena toimii mulla mainiosti.
Miten te muka saatte kaikki pois pinseteillä?
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo on oikein mainio esileikki kun annat miehen nyppiä karvat vaikka samalla vibralla klittaa kiusaten. No, posliini ei ehkä tule yllätyksenä mutta jälki on täydellinen ja mikä parasta tuohon ei tule karkeaa sänkeä vaan irti nypitty karva kasvaa takaisin niin että siinä on hento, pehmeä kärki.
Tuo sattuu vain parilla ekalla kerralla mutta sen jälkeen karva kasvaa takaisin aluksi niin hentona että sen nyppäisee irti vain kevyesti nipistäen. Useamman nyppimiskerran jälkeen karva kasvaa aluksi ainakin minulla selvästi vaaleampana ja pehmeänä mikä voi näyttää tooosi kiihottavalta kun häpykummun peittää vaalea untuva mustan teräsharjaa muistuttavan sängen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten te muka saatte kaikki pois pinseteillä?
Mikä kysymys tää on? Yks tai kaks karvaa kerrallaan ja sen jälkeen kuorinta ja rasvaus.
Aikuisen naisen pillun kuuluu olla karvapeitteen ympäröimänä. Kalukin menee kovemmaksi kun karvapillua nuuhkii ja nuolee kun on paremmat tuoksut siellä.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisen naisen pillun kuuluu olla karvapeitteen ympäröimänä. Kalukin menee kovemmaksi kun karvapillua nuuhkii ja nuolee kun on paremmat tuoksut siellä.
Aikuisen naisen pillun kuuluu olla karvapeitteen ympäroimä, karvaton, ihan mitä tahansa mitä aikuinen nainen itse haluaa. Tosin harvemmin olen törmännyt mieheen jota kovin kiihottaa täysi tuhero ja sen aromit.
Surgi Waxia, ehdottomasti paras ja helpoin. Tietääkseni saa tilattuakin jostain. Minä käytin ennen easy sweettiä mutta huomasin että surgi wax helpompi. Ohjeessa käsketään repäiseen vastakarvaan, mutta minä olen nykäissyt myötäkarvaan ja hyvä tulos on tullut.