Nyt vinkit kehiin, miten normaalipainoinen laihtuisi 2 vkossa 3 kg?
Kommentit (7)
Niin vähän ruokaa kuin mahdollista ja paljon mustaa kahvia ja tupakkaa.
lienevät ainoat tavat saada oikeaa painonpudotusta (eikä siis pelkkää nestettä) aikaan noin paljon 2 viikossa.
joten mikä olisi paras keino. Rurvotusta varmaan vähän on, mutta enemmän sitä ihraa juuri vatsassa.
ap
joten mikä olisi paras keino. Rurvotusta varmaan vähän on, mutta enemmän sitä ihraa juuri vatsassa.
ap
Mä en tunne tuota VLCD-dieettiä, olisko se juuri vähähiilihydraattinen? Joka tapauksessa sun toive on vain se, että sulta poistuisi paljon nestettä ja jonkun verran rasvaa. Menetät joka tapauksessa vähän lihastakin, jos laihdutat noin nopeasti, mutta voit minimoida lihasten menettämisen syömällä riittävästi proteiinia.
Hiilarit sitoo nestettä, joten niiden karsiminen minimiin vapauttaa nesteet. Sitten kun palaat normaaliruokavalioon, nesteet tulee toki takaisin.
ja noudata 2 vkoa orjallisesti, niin laihdut varmasti.itse kokeilin ja 3kg tippui heti, jatkan kevyemmin edelleen nyt jo 5kg tippunut 8vkossa
mutta mun vakkari silloin kun pitää saada vatsa pois ja vanha mekko mahtumaan päälle, on raejuusto ja ananasmurska. Purkki molempia ja sekoita. Ei tuota kyllä pelkkänä ravintona ainakaan yli kahta viikkoa jaksa. Mansikat on toinen. Ne poistaa nestettä. Samoin kai selleri (yäk! :-))
Jään seuraamaan ketjuasi, jos löytyy pysyvämpiä ratakisuja. Minullakin 3 kg 'ylimääräistä'.
ja saunomalla. Mutta ei se ole laihtumista vaan nesteen poistumista. Rasvaa ei tuossa ajassa pysty polttamaan noin paljon.